tsjok Ernemmer Evenveel (Conte II Dragi Meloni vs Rutte III, IV en Schoof). Laat ze maar lachen hoor, die pizzabakkers.
ExtraWaskracht janneke141 Buma nuanceert wat Het schriftelijke statement van informateur Buma: "In verschillende media is berichtgeving verschenen over het uitsluiten van een coalitie met VVD en GL-PvdA. Ik heb mij in mijn uitspraken puur gebaseerd op het verslag van verkenner Koolmees waarin hij zegt: 'De VVD sluit samenwerking met GL-PvdA in een coalitie uit'. Ik heb tot op heden geen reden om aan te nemen dat dat is veranderd. Dat is de stand van dit moment. In de opdracht van de Kamer is mij gevraagd te kijken naar een kabinet dat moet kunnen rekenen op voldoende steun in beide Kamers. In dat kader zal ik nog gesprekken voeren met verschillende fractievoorzitters, waaronder ook die van de VVD en GL-PvdA. Pas op basis daarvan zal ik mijn conclusie trekken."
PolitiekGeaard tsjok Die Mona Keijzer moet gewoon weer vis gaan verkopen. Een onsje paling graag, meer hoef ik niet te horen. Ook weer een typisch voorbeeld van een politica dat puur en alleen bestaat van en door de amplificatie van buitenlandse trollenlegers op X. Rajesh en Dimitrov zullen het wel weer hebben geliked en geretweet. Voor de rest is er bijna niets van die club over.
GSbrder Ernemmer En het feit dat het demissionaire kabinet voor veel VVD'ers prettiger te continueren is dan een nieuw kabinet. De afwezigheid van beleid is altijd de voorkeursregering geweest voor de VVD.
GSbrder Ernemmer Italianen die ons uitlachen om wanbeleid is een beetje als Amerikanen die ons uitlachen om de koning. Of Fransen die ons uitlachen om begrotingsdiscipline. Of Chinezen die lachen om onze demografische tijdbom.
Ernemmer GSbrder Je VVD heeft gewoon ons land verneukt. Die partij moet echt nooit meer de grootste worden.
GSbrder Ernemmer Zelfs als junior coalitiepartner lijken ze de regering prima te kunnen sturen. Maar ik ben benieuwd wat Jetten-I er van maakt de komende 1-4 jaar.
Duke GSbrder Die zit wel met de klotepositie dat de VVD het eigen belang consequent boven het landsbelang stelt en ook niet uit die kramp durft te komen.
GSbrder Duke 15 jaar links beleid uitvoeren voor het landsbelang, denkt de VVD-kiezer. Eindelijk tijd dat er aan ons wordt gedacht.
Friek Hans Wijers’ val als informateur ettert nog altijd door: wat gebeurde er precies? https://www.volkskrant.nl/politiek/hans-wijers-val-als-informateur-ettert-nog-altijd-door-wat-gebeurde-er-precies~bb587fe9/ Hugo Logtenberg van de NRC kan op zoek naar een baantje bij de Privé of Story.
Duke GSbrder Ja, hun stappen richting radicaal rechts heeft de VVD een interessante nieuwe achterban gegeven. Wel met gemiddeld het IQ van een eekhoorn maar dat maakt niet uit.
Friek tsjok Femke Merel van Kooten-Arissen die koos voor Henk Krol en Henk Otten in plaats van OnlyFans.
Myst Het mag hier wel iets minder met het seksisme, wat mij betreft. Niet alleen de post hierboven, maar wel vaker zie ik dat het bij vrouwelijke politici veel op uiterlijk wordt betrokken. Dat lijkt me niet nodig.