Friek trein Frisse types als Wierd Duk voorspelde allemaal nare artikelen over JA21 vanuit de media, maar tot nu toe hebben we vooral de Telegraaf die reclame maakt voor JA21 en deze nieuwe formatiefase zoveel mogelijk probeert te saboteren. Het blijft gewoon het huisblaadje van de VVD.
trein Sloggi Los van of het de waarheid is. Als je er uit wil komen met de VVD helpt dit niet natuurlijk.
Friek Het artikel zelf ontstijgt het havo-2 niveau ook maar nauwelijks. Wijers zei op een bijeenkomst wat vervelends over de VVD. Och gossie.
PolitiekGeaard Wijers, de man die de koopzondag mogelijk maakte. Snap wel dat de VVD zo'n liberaal niet ziet zitten.
ExtraWaskracht https://bsky.app/profile/tomjanmeeus.bsky.social/post/3m5jlx7ua2s2k Nou fijn, en weer door. Edit: worden linkjes naar sites anders dan twitter niet embedded?
GSbrder remlof En Rutte over functie elders, Lisa Westerveld over haar verhuurpraktijken en Frans Timmermans over zijn nieuwe start voor Nederland.
remlof GSbrder Ja maar dat ging allemaal niet over redenen voor gepland beleid, dat maakt het liegen van Dilan wel een behoorlijk stuk erger. Yesilgöz is gewoon staatsgevaarlijk, de VVD moet haar echt lozen.
GSbrder remlof Ach, ze heeft toegegeven een fout te hebben gemaakt. Snap niet dat ze nu een soort boeman gemaakt wordt terwijl links jankt dat Timmermans werd gedemoniseerd. Ze is niet heel succesvol voor de VVD, daar zou je toch al voldoende plezier uit moeten halen?
ExtraWaskracht GSbrder Ik zou meer genoegen er uit gehaaald hebben als de VVD daadwerkelijk door de kiezers afgestraft werd voor het breken van Rutte IV op basis van leugens. Niks lijkt er wezenlijk toe te doen echter... een beetje geschuif in de marge.
ExtraWaskracht GSbrder Ja, maar vermoedelijk heeft het meer te maken met het stoppen van Rutte denk je niet? Bij een afstraffing zou ik trouwens eerder denken aan het CDA wat het ineens met 13 zetels moest doen oid (al kwamen zij van minder hoog, toegegeven.)
janneke141 tsjok Ze hebben zichzelf toch weer onmisbaar gemaakt voor het formeren van een meerderheidskabinet. Had ik eigenlijk niet verwacht.