tsjok Drietebuul Dat de scheids er in trapt snap ik nog, maar de VAR moet dit natuurlijk gewoon terugdraaien.
Drietebuul tsjok Ja ik kan het ook wel begrijpen. Verstandig is het niet. Maar als iemand mij zo twee keer een zet zou geven zou ik hem ook even in het gezicht schreeuwen dat 'ie zijn pisvingers thuis moet houden of in zijn eigen moeder kan steken.
trein tsjok Maar er is contact en hij maakt iets van een voorwaartse beweging met het hoofd. Dan gaat de VAR het nooit terugdraaien, zeker Europees niet. De UEFA legt dat ‘clear and obvious’ nog strenger uit dan de KNVB.
Drietebuul tsjok Ja we zouden het natuurlijk ook van de positieve kant kunnen bekijken: een wonder dat Gabri Veiga überhaupt nog kan lopen.
ExtraWaskracht Maar moet die Porto speler dan niet rood krijgen? Ik weet dat het ongebruikelijk is, maar je moet toch gewoon met je poten van de tegenstander af blijven?
Friek Duidelijk een kopstoot - waarschijnlijk een geradicaliseerde GroenLinkser (zie ook de kleur van zijn shirt!!!).
Drietebuul tsjok Zou wel netjes zijn als hij even een bezoekje brengt aan het slachtoffer van zijn ongecontroleerde agressie.
janneke141 Mooi voorbeeld voor de voetballende jeugd is dit. Heel gek dat het iedere week wel ergens op de amateur- en jeugdvelden uit de hand loopt.