Drietebuul Friek Je zou immers maar net alle boeren hebben uitgekocht en dat de dag daarna een apparaatje wordt uitgevonden dat met één druk op de knop alle overtollige stikstof omzet in zeldzame mineralen.
remlof Duke Maar het is geen hoofdpunt meer, wat het de vorige keer wel was. Ze hebben het uitgesmeerd over de vijf hoofdpunten die ze nu hebben.
remlof https://eenvandaag.avrotros.nl/opiniepanel/uitslagen/vvd-en-cda-nu-even-groot-in-zetelpeiling-kiezers-vinden-dilan-yesilgoz-premier-onwaardig-en-henri-bontenbal-duidelijk-en-integer-160895 Kijk die VVD eens lekker wegzakken door het gepruts van Yesilgöz.
janneke141 remlof PVV-VVD-CDA precies een meerderheid. Niet dat een peiling nu al te veel zegt, maar als dit de echte uitslag zou zijn ben je toch benieuwd hoe recht de ruggen zijn.
janneke141 remlof Dat lijkt me ook niet, maar in de politiek ben ik nergens meer zeker van. Voorlopig heb ik vertrouwen in Bontenbal, totdat hij het beschadigt.
Friek Helma Lodders (ex-VVD) ook naar BBB. Begrijp ik goed: BBB is tenminste een partij die levert. Mona Keijzer is een zeer effectieve minister gebleken, evenals Femke Wiersma.