GSbrder Niemand zal iets missen aan NSC. Was een eenmans-Omtzigt feestje en de CDA-versie van D66. Good riddance.
Duke trein Maar dat is nog wel een redelijk bekende naam met een beschaafd profiel. Echter in beide gevallen is het natuurlijk einde oefening voor NSC.
trein https://www.trouw.nl/politiek/strijd-om-leiderschap-nsc-barst-los-als-je-op-asiel-de-vvd-rechts-wilt-inhalen-vertegenwoordig-je-niet-het-nsc-gedachtegoed~b1e667d9/ JAAAAAAA interne ruzie bij NSC.
Friek Wat een pertinente onzin van Van Vroonhoven. Boomsma is promovendus rechtsfilosofie aan de Universiteit Leiden. Bij het Instituut voor Metajuridica beschikt men over de juiste morele vorming en levert mensen af met een zeer goed werkend moreel kompas.
Friek trein Wat vreselijk dit voor Boomsma, hij wordt gewoon keihard voor de bus gegooid. Hopelijk leidt het ertoe dat Boomsma zich afscheidt van de partij en een eigen conservatieve partij opricht, waar weldenkende intellectuelen (zoals rechtsfilosofen uit Leiden) zich thuis voelen. Wellicht kan in de partijnaam een uitwisselingsplek voor democratische ideeën uitstralen. Mijn stem heeft hij.
Sloggi remlof Kijk eens wie er achter Cherry zit… https://bsky.app/profile/pgkroegerbb.bsky.social/post/3lrn7b5vw5k2i
Sloggi Sloggi Toch deze nog even onder de aandacht brengen: een van de kandidaat-lijsttrekkers van NSC sympathiseert met extreemrechts. Hij schijnt ook met Baudet op bezoek te zijn geweest bij Salvini, maar dat beeldmateriaal laat nog even op zich wachten.
trein Vlaggen van een terreurorganisatie, eerder al sympathisanten van de Ayatholla. En die dikke uit Limburg loopt er vrolijk tussen. Maar vertel me nog eens dat GLPvdA heus een middenpartij is hoor.
Sloggi trein Dat er in een demonstratie met 100.000 tot 150.000 minstens een paar idioten meelopen? Ik sta er niet van te kijken. O en Bas Paternotte van het op elke extreemrechtse hypetrain springende TPO
janneke141 Dit is wel erg 'guilt by association' hoor. Al blijft het de vraag hoe Timmermans het radicale deel van de GL-achterban koest kan houden in de nieuwe partij, vooral omdat ze daar zelf waarschijnlijk helemaal geen zin in hebben.
trein janneke141 Dit is natuurlijk niet guilt by association. Je weet van tevoren dat er dergelijke figuren rondlopen op een dergelijke demo, die zijn ter linkerzijde namelijk nooit ver weg. De PvdA maakt bewust de keuze om daar op het hoogste niveau vertegenwoordigd te zijn en daarmee een bepaalde legitimiteit aan dit soort extremen te geven.
remlof Sloggi Wat dat betreft lijkt ie precies op Yesilgöz. Ik hoop echt dat de VVD zo dik verliest dat we na oktober van haar verlost zullen zijn.
trein Sloggi Ach ga toch weg joh. Binnen de kaders van de PvdA en GL is het de meest capabele bestuurder die er is. Het gaat mij om de extreme elementen binnen die partij die men niet onder de duim krijgt.
janneke141 remlof Ik hoop dat de VVD voor die tijd nog bedenkt dat het verstandig is om haar te lozen (al zal dat valse hoop zijn). Want het lijkt me min of meer onvermijdelijk dat we een VVD-CDA-PvdAGL kabinet krijgen, en die heb ik toch liever zonder Dilan.