Algemene Politieke Beschouwingen 2024
janneke141 Die zagen het sowieso al niet erg zitten en gaan deze keiharde kritiek echt wel ter harte nemen.
Van Vroonhoven is wel een schatje als ze boos wordt.
- Edited
Of Wilders stapt er uit, want die heeft alles op migratie gezet en als NSC dat niet steunt is ie er ook wel klaar mee lijkt me.
Haha, Van Vroonhoven schuift nu alles door naar Schoof. Die wordt morgen nog erger gefileerd dan zij
- Edited
remlof Na de Tweede Wereldoorlog in elk geval niet. Er is in de afgelopen 80 jaar nooit een MvW aangenomen.
janneke141 Wellicht heeft remlove alternatieve feiten.
janneke141 Dat wordt dan een eerste keer. Of Wilders brengt het ten val als ie niet meer op immigratie wordt gesteund, dat lijkt me vrij logisch.
remlof Daag ze niet uit.
- Edited
janneke141 Ik ben hier toch niet op Fok?
Oh je bedoelt het kabinet. Mjah, het zou wel wat zijn als Pieter Omtzigt’s partij de boeken ingaat als de partij die het einde van de onze democratie heeft bewerkstelligt :')
remlof Geen idee waar deze opmerking op slaat. Maar om mijn eigen post dan maar te duiden: ik heb dusdanig weinig vertrouwen in het circus dat er nu zit, dat ik ze er daadwerkelijk voor aanzie om hun achterwerk af te vegen met een aangenomen MvW.
- Edited
janneke141 Dat kan NSC dus echt niet maken, dat gaat tegen alles in waar ze voor staan.
Maar jij ziet de VVD er dus voor aan om als kabinet door te gaan met een parlement dat ze heeft weggestemd?