Linus Dwersdriever En Hassan loopt de finale 10 km. Natuurlijk niet helemaal duidelijk wat ze kan, maar het is bij haar altijd mogelijk.
remlof Loveless Niet zo bedoeld hoor. Maar McLaughlin is gewoon veel beter dan Bol en dat continue ophemelen van haar in Nederland komt me een beetje de strot uit.
Linus Ik kijk niet heel veel hockey, maar ik ben eigenlijk wel fan van die shoot-outs. Het is een goede balans tussen zenuwen in bedwang houden en techniek.
janneke141 Oh, en deze had ik echt totaal gemist: Noortje en Bregje de Brouwer hebben bij het synchroonzwemmen brons gepakt op de Olympische Spelen van Parijs. Een sport waar we volgens mij nog nooit een medaille in hebben gehaald.
Dwersdriever De Spelen hebben me geïnspireerd. Heb kaartjes gekocht voor het EK Beachvolleybal komende week.
janneke141 Dwersdriever Ja, daar wil ik eigenlijk ook wel even heen. Arnhem is het dichtste bij, ik hoorde 'in het centrum', weet @remlof toevallig waar?
Dwersdriever janneke141 De Markt. Twintig minuten lopen van het station. Apeldoorn is ook niet zo ver weg.
remlof janneke141 Op de Markt inderdaad, voor het provinciehuis. Vanaf het CS net achter de Eusebius.
Dwersdriever Met het goud van Lavreysen is Nederland nu de nummer zes in de medaillespiegel. Weten jullie nog van de onrust toen Nederland na drie dagen nog zonder medailles zat?
tsjok remlof Ik moet hier stiekem wel heel erg om lachen, hele hoge verwachtingen, maar tot nu toe de meest waardeloze start van de Spelen voor Nederland sinds tijden Sommige mensen lachten er destijds nog om 😉