janneke141 Alleen heeft Geert werkelijk niemand meer om haar te vervangen. Mevrouw Faber zelf was al geen eerste keus
Kabinet-Schoof deel 3: Een goed begin...
janneke141
Ik sluit niet uit dat Schoof inmiddels reikhalzend uitkijkt naar een ander baantje.
Drietebuul
Volgens mij kon of was hij al met pensioen. Zoiets staat me bij i.i.g.
Morgenochtend om 1015 debat over de kwestie-Faber. Het CDA, belangrijk voor een EK meerderheid voor de asielwetten, eist excuses en zegt anders het vertrouwen op.
Ik ben er wel uit, ik stem de volgende keer Bontenbal.
trein Ik wil nog steeds niet op het CDA stemmen, maar de persoon Bontenbal is zonder meer geschikt.
Prima politicus inderdaad die Bontenbal. Maar ik vind dat je geloof compleet buiten de politiek moet houden en zal daarom nooit CDA stemmen.
Maar laat dit kabinet in godsnaam morgen vallen doordat Wilders zijn steun aan deze falende Faber niet wil intrekken.
Kijk, dat bij twijfelachtig nieuws vanaf de Gelredome ik er de klok op gelijk kan zetten dat zowèl iemand dit post met een eronder en daarna Remlof direct gepikeerd raakt in het voetbal topic is tot daar aan toe. Maar dat gekibbel uit die paupersport gaan we niet in de andere topics ook even rustig over doen.