• Politiek
  • Kabinet-Schoof deel 3: Een goed begin...

Sloggi Daar werd ie zelfs op X op gewezen.

En het is inderdaad vooral een flapdrol.

GSbrder

Ja, lijkt me wel. Stellen zich meestal vrij constructief op.

Sloggi
Die lijkt geen flauw benul te hebben waar hij aan begonnen is.

Kleine tip voor alle aanwezigen: als je een link van x.com plaatst maakt Flarum er een link van, maar als je de "x" vervangt door "twitter" wordt het gewoon een embed.

tsjok Dat is mij bekend, maar ik vond in dit geval juist alleen de link afdoende.

Ik vind het gebruik van het woord vliegramp in deze posting nog niet zo vreemd eigenlijk. Het draait om het verdriet van de nabestaanden. Ik denk dat jullie hier te veel achter zoeken.

Dwersdriever Het draait om het verdriet van de nabestaanden.

Inderdaad, maar dat verdriet is bij een vliegramp veroorzaakt door het noodlot. En in dit geval is het veroorzaakt door de Russen. Nogal een verschil of je een dader aan kan wijzen of niet, vooral voor die nabestaanden.

De spontane bloeding van Donald Trump.

Het is ronduit belachelijk dat de premier, die notabene Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding was ten tijde van het neerschieten van de MH-17, die gebeurtenis in het openbaar een "vliegramp" noemt. Ik kan me voorstellen dat hier kamervragen over komen.

remlof 9/11, dat was pas een vliegramp.
        Veranderde voorgoed de luchtvaart, sindsdien mag ik maar maximaal 10x100mL meenemen in mijn cabinebagage.

Ik stel voor een splitsing aan te brengen tussen enerzijds de slachtoffers die direct zijn overleden ten gevolge van de door Russische/DPR soldaten tot ontploffing gebrachte BUK-raket, en anderzijds de slachtoffers die zijn overleden ten gevolge van de op de ontploffing volgende vliegramp die zich voltrok doordat het vliegtuig niet meer aan de daaraan door de toezichthoudende organen gestelde normen voldeed.

Drietebuul Goed plan, er is vast wel een toegewijde NSC'er die deze scheiding zorgvuldig wil uitvoeren zonder nabestaanden onnodig te kwetsen.

Reya Wegblokkade door een politieke hooligan zat pantservoertuigen in de weg.

Menselijk schild wist zonder toestemming illegale hoeveelheden napalm te vervoeren richting burgerslachtoffers

a month later

Minister overweegt verbod op uitzendkrachten in sectoren met misstanden

Minister Van Hijum van Sociale Zaken onderzoekt of het mogelijk is om in bepaalde economische sectoren het inzetten van uitzendkrachten helemaal te verbieden of danig in te perken. Op die manier wil hij een einde maken aan misstanden rond vooral arbeidsmigranten.

Nou, eens kijken hoe extraparlementair dit kabinet nu echt is. NSC-minister lanceert een plan waar VVD en zeker de BBB echt niet voor zullen staan te juichen, maar dat vermoedelijk wel op een Kamermeerderheid kan rekenen (onder de assumptie dat de PVV ook wel te porren is voor wat minder Polen). Zou het er komen, of wordt van Hijum al van tevoren teruggefloten?