Duke mono Een collega schreef in een groep “Gaat het nu toch mis?” Had geen nieuws gevolgd dus ik stelde hem gerust dat Sinterklaas morgen echt aan zou komen.
remlof Sloggi Die uitspraken zijn wel even erger dan die pus- en puistuitspraak waar Janneke het over heeft.
remlof janneke141 Ik denk dat je dat idee hebt omdat de VVD nou eenmaal is verworden tot een achterbakse kutpartij.
Sloggi remlof Ik heb het Keizer en Vd Plas eerder horen zeggen en toen was er geen ophef, gek genoeg. Schandalige uitspraken, het lijkt me onbestaanbaar dat NSC in het kabinet blijft zitten als het echt gezegd is.
remlof Sloggi Van der Plas zit niet in het kabinet en toen Keijzer zoiets zei was er, in ieder geval in de pers, best wel ophef over.
remlof Zeggen dat bepaald gedrag “in de genen” van een bevolkingsgroep zou zitten is echt onversneden racisme en onacceptabel van een minister. Van der Plas en Keijzer gingen niet zover, althans niet voor de camera.
remlof Haha, Schoof zegt voor NPO Radio 1 gewoon dat ie niet gelooft dat het kabinet nog uit deze crisis gaat komen omdat er een “intrinsieke weeffout” in zit. Maar hij vindt het toch een eer dat ie het heeft mogen proberen.
tsjok remlof Hahaha nee :') Dat was niet Schoof maar satirisch verslaggever Diederik Smit. Is elke dag op Radio 1.
Reya Verder: je zou Achachbar kunnen prijzen om haar beslissing, maar tegelijkertijd had ze natuurlijk nooit tot dat kabinet moeten toetreden.
Friek Reya Verder: je zou Achachbar kunnen prijzen om haar beslissing, maar tegelijkertijd had ze natuurlijk nooit tot dat kabinet moeten toetreden. U bedoelt het hele NSC-smaldeel samen met haar?
Duke Reya Inderdaad, daarmee heeft NSC zich direct compleet onzinnig gemaakt. Van VVD en BBB mocht je regeren met extreemrechts op voorhand verwachten. NSC pretendeerde nog enig fatsoen.
Friek remlof Haha, ik begon nu ook te twijfelen omdat ik verder niets kon vinden 😅😂 Toch wel een erg PVV-achtig trekje om zomaar in allerlei nieuws te trappen zonder de bron goed te bestuderen.