• Sport
  • Voetbal #6 Weer eens een EK in Duitsland en Vites weer in de KKD

Blijf lekker janken over Vites, gare tukker emo.gif

Niveautje weer jongens!

Niks over PSV trouwens? Dat is toch ook wel haast historisch hoe die in een paar maanden tijd het seizoen hebben weggegooid. En twee keer verliezen van een van de slechtste Ajax selecties van de afgelopen jaren, waarbij de zondag gewoon thuis tactisch en qua inzet overklast werden...

Loveless Niks over PSV trouwens?

Vitesse is toch een beetje the gift that keeps on giving.

Friek Dat kan je van PSV niet zeggen, die geven helemaal niets meer.

remlof
        Er zit natuurlijk wel een verschil tussen een 2de/3de plek in de Eredivisie, versus hekkensluiter in de Eerste Divisie met allerlei bijkomende problemen.

https://www.vi.nl/nieuws/einde-van-een-tijdperk-de-bruyne-vertrekt-na-tien-jaar-bij-manchester-city

(Een van de)beste voetballer(s) van de Premier League en misschien wel van alle moderne voetballers. Vind City een ontzettend kutploeg, maar De Bruyne leek me altijd een behoorlijk sympathieke kerel. Gingen al een tijdje geruchten dat 'ie voor een belachelijk salaris naar Saudi Arabië zou gaan. Dat zal dan binnenkort wel worden aangekondigd.

Friek Zeg maar het verschil tussen de grond onder het stadion verkopen aan de gemeente of je ziel verkopen aan de Russen.

trein
            Weet je hoe integer Eindhovenaren zijn?

• Duke replied to this.
              6 days later

Luda

Het schijnt dat de obligatiemarkten op hol moeten slaan voor er iets verandert.

Luda Fijn dat je mijn tekst alvast voor me geschreven hebt. Opdoeken die club

Wel een beetje sneu, jullie Vitesse obsessie emo.gif

Kennelijk ontbreekt elk vertrouwen in de KNVB.

• Luda replied to this.

48 punten aftrek in 2 seizoenen. emo.gif Dat de KNVB niet serieus ingrijpt maakt ze totaal ongeloofwaardig.

remlof

Ik brand elke dag een kaarsje voor het einde van Vitesse.

Eerlijk is eerlijk: ze hebben tenminste geen verleden in gloeilampen.