Drietebuul remlof in het linkerrijtje van de KKD Wat is de doelstelling dit seizoen eigenlijk? Kan me enerzijds voorstellen dat Vitesse graag een acclimatisatieperiode inlast om financieel gezond te worden, maar anderzijds dat de huurcontracten van het Gelredome en Papendal als een financiële molensteen om de nek hangen dus zo snel mogelijk promoveren geboden is.
remlof Drietebuul Vooral een stevige basis leggen voor de toekomst en dan volgend seizoen of dat daarop weer promoveren.
Drietebuul tsjok Heb 'm net pas aangezet, maar ga het zeker even terugkijken. Natuurlijk is ie nog altijd relatief jong, maar de groei lijkt er wel een beetje uit.
remlof Haha, doordat de Airbornewedstrijd van Vitesse is uitverkocht zitten er vanavond meer toeschouwers in het stadion bij Jong Ajax in Arnhem dan bij Ajax in Deventer.
remlof Dat was trouwens sowieso wel gelukt trouwens, want de Adelaarshorst in Demter heeft maar een capaciteit van 10K.
remlof mono Dat is zeker waar, het ergste vind ik die betonnen kolossen in elke hoek, die het dak dragen. Wel leuke wedstrijd trouwens, tweede helft begint nu. Jong Ajax staat voor, het is 1-2.
tsjok Ik denk dat Jong Ajax ook een stuk beter speelde dan het grote Ajax nu. Wat een pijn aan de ogen.
tsjok Vitesse krijgt 12 punten aftrek, waarvan de helft voorwaardelijk voor het niet voldoen aan de licentievoorwaarden deze zomer.