remlof Duke Tsja, het Gelredome is gebouwd voor voetbalwedstrijden en het Ziggodome voor concerten. Niet zo raar dat de laatste een betere akoestiek heeft.
tsjok Volgens mij is derde worden voor het vervolg niet eens zo slecht. Maar wat een dramatische pot zeg, mijn hemel. Zo verlies je van elke volgende tegenstander.
Duke Dwersdriever En behalve Vitesse steunt hij ook FvD. De droom voor @remlof komt uit 🥳 Behalve in voetbal en Formule 1 is Franke ook geïnteresseerd in politiek. Hij behoorde in 2021 en 2022 tot de grootste donateurs van Forum voor Democratie (FVD), beide jaren stortte hij 50.000 euro in de partijkas. De laatst bekende donatie dateert volgens het financieel jaarverslag van FVD uit februari 2022.
remlof Man man, wat een twee zaadwedstrijden uit poule C waren dat. De conclusie, dat Servië naar huis kan, is wel weer prima.
tsjok Engeland kunnen we prima hebben, die spelen óók tering slecht. En die wedstrijd is op zondag om 18:00, fijn tijdstip.
tsjok Duke Als het Engeland wordt, dan speel je (verrassingen daargelaten) bij winst: kwartfinale België halve finale Italië finale Spanje/Frankrijk Ik zie niet hoe dit Oranje daar ver in moet komen. Het was tactisch echt een puinhoop gister.
Duke tsjok Veel vertrouwen heb ik ook niet. Maar op Spanje na draaien die landen ook niet erg lekker. Het kan dus nog wel alle kanten op.
Duke remlof Tja, zijn de Belgen veel minder dan Polen of Nederland? Daar hadden de Fransen ook veel moeite mee…
remlof Duke Nee, maar in een alles of niets wedstrijd zouden Polen en Nederland ook geen schijn van kans hebben tegen Frankrijk.