Drietebuul janneke141 Met een beetje doelpunt vieren, bal uit net vissen, mentaal voorbereiden op aftrap en aftrap nemen heb je dan eigenlijk geen tijd over voor een vijandige voet die de bal raakt.
trein Wat een zeldzame idioot is die Wouter Goes toch. Of het rood is kun je nog over twisten. Maar het is een stevige overtreding. Als je er dan zo bij staat te juichen is het niet alleen einde seizoen maar ook tbs.
remlof trein Tsja, nog niet volwassen, vol testosteron en een niet al te ontwikkeld brein, dan krijg je dat. Met goeie begeleiding valt het hopelijk nog wel bij te sturen.
tsjok remlof nog niet volwassen Hij is twintig... ik weet dat je dan nog niet uitgegroeid bent, maar heb deze week naar Yamal (17 jaar) zitten kijken en dat was wel een schrijnend contrast.
Drietebuul https://www.vi.nl/nieuws/slot-verliest-alexander-arnold-transfervrije-verdediger-kondigt-vertrek-aan Persoonlijk vind ik Liverpool een van de meest sympathieke grote voetbalclubs, en Real Madrid een van de minst sympathieke. Snap, gezien de onderlinge historie, de status die hij had in Liverpool, en het feit dat ze er geen rooie cent aan overhouden, ook wel dat de overstap hem niet in dank afgenomen zal worden.
Luda Drietebuul Alle Italiaanse, Turkse en Limburgse clubs, Getafe, Bayern, United, Chelsea, Atletico ook wel, vergeet er vast nog een paar.
tsjok Luda Maar als je Real sympathieker vindt dan Atleti heb je wel ergens een klap van een molenwiek opgelopen.
Luda tsjok Ik vind het voetbal van Atleti in veel gevallen niet om aan te gluren en zie Real met enige regelmaat heel leuk spelen, dat kleurt mijn mening wel stevig.
remlof Als die nieuwe Duitse eigenaren van Vitesse John van den Brom de laan uit sturen ten faveure van een Duitse trainer zou ik dat, op z'n zachtst gezegd, niet erg netjes vinden.
tsjok remlof Het is misschien niet heel handig om zelf in dit topic te beginnen over de janboel bij Vitesse als je zelf de discussie naar een ander topic hebt geforceerd.
remlof tsjok Mijn post ging over voetbal, niet over de vermeende janboel bij Vitesse, mij zal je niet zien in dat eenzijdige domme blaattopic. Dat is wmb puur zodat het hier wel over voetbalgerelateerde zaken kan gaan. Vandaar ook mijn rapport over die post met de foto van die nazi. Die lijkt mij volledig offtopic hier.
tsjok remlof Je post gaat over de nieuwe eigenaren en hun handelswijze en is gebaseerd op een nogal suggestief stuk van Omroep Gelderland. Als je daarover wil spreken prima, maar graag in het desbetreffende topic en niet hier. Anders sluit ik die andere liever en doen we voetbalzaken in het voetbaltopic.