Drietebuul Christine Teunissen, nummer 3 van de PvdD. Heb haar een aantal keer als Eerste Kamerlid in actie gezien, en ze stelde toen de vragen die ik ook had. Moet dus wel een intelligente vrouw zijn.
Drietebuul GSbrder Daarom heeft zij ook een glansrijke politieke carrière. En dan te bedenken dat ik daar slechts 58 studiepunten van verwijderd ben.
PolitiekGeaard Friek Zojuist ook op Nr 5. Lisa Westerveld gestemd. Ik pak meestal een naam die ik op LHBTI+ gerelateerde moties voorbij zie komen, dat doet zij ook namelijk. Wat dat betreft volgens mij een erg actief politicus.
Duke Het stadhuis is vanwege brand ontruimd inclusief nu gesloten stemlokaal. Maar mijn jas en stembiljet liggen nog binnen. Dus dat stemmen is nog even lastig 🤣
Friek Duke De NOS maakt er inmiddels ook melding van (https://nos.nl/collectie/13958/liveblog/2498760-stembureau-meppel-dicht-om-brandmelding-ook-stembureaus-caraibisch-deel-open): Haal je handen eens uit je zakken man, @Duke.
PolitiekGeaard Eur Linkse grachtengordel elite hier inderdaad. PvdA/GL werkgroep POLcafé. Volgende meet gewoon op het partijcongres.