remlof Ik vraag me af of dat zo is. Dat boek van 'm heeft best wel wat naamsbekendheid en de naam sluit ook wel prima aan bij de wens naar een andere verhouding tussen burger en overheid. De associatie die jij met liefde en plezier overal aanhangt hebben de meeste mensen volgens mij helemaal niet.
Val Rutte-IV en de komende verkiezingen
- Edited
Dat zal dan wel een generatiedingetje zijn. Ik denk dat iedereen met ouders die WO2 hebben meegemaakt die naam zeer dubieus vindt. En daar bevinden zich ook veel CDA-stemmers onder, dus ik snap die naamkeuze echt niet.
De mensen die daar een probleem mee hebben reizen ook nooit met de trein, denk ik. En stoppen geen geheugenkaartjes in hun telefoon.
- Edited
Wie wint de komende verkiezingen?
A: NSA
B: NSB
C: NSC
D: NSD
Ik ben overigens een tijdje lid geweest van NSP.
De NSA, sowieso.
Reya
Lekker potje dataminen. Cambridge Analytica was hier niks bij.
- Edited
Dwersdriever Ik ben overigens een tijdje lid geweest van NSP.
Ik las NSDAP.
Bij NSC denk ik trouwens eerder aan de National Security Council.
Omtzigt sluit PVV ook uit, wat de kans op een rechtse regering vrijwel onmogelijk maakt. VVD, PVV, BBB en Ja21 samen gaan nooit een meerderheid halen als Omtzigt meedoet.
PolitiekGeaard Even melden dat dit een grapje was, voor de autisten onder ons, want we gaan er blijkbaar serieus op in. Uitleg van de grap: C komt na B, de opvolger van de NSB dus. Ho ho.
Mijn standup-routine is al in de maak.
Zelfs Lientje weet eigenlijk niet waarom je op de BBB zou stemmen. Ze komt niet veel verder dan "Ik ben een hele gezellige vrouw".