Dwersdriever Duke Ja, dat punt onderschat ik wellicht. Balkenende scoorde ooit geweldig omdat hij in een debat vol emoties het meest rustig en stabiel overkwam. Ik vermoed dat het nieuws van Omzigt bij BBB en CDA het vervelendst is binnengekomen.
tsjok Volgens mij heb ik nog nooit een online vacature gezien voor Tweede Kamerlid, maar Omtzigt heeft hem online staan. https://nieuwsociaalcontract.catsone.nl/careers/7195-Nieuw-Sociaal-Contract/jobs/952921-Kandidaat-TK @Friek, iets voor jou als professioneel solliciteur?
remlof Reya Het programma van die partij moeten we nog maar afwachten, ik ben zeer benieuwd. Maar deze naam lijkt me al een hele grote fout die makkelijk vermeden had kunnen worden. Dat belooft wat.
tsjok remlof Ik vind NSC koppelen aan de NSB nogal vergezocht, eerlijk gezegd, laat staan dat het een 'hele grote fout' is.
janneke141 remlof Ik vraag me af of dat zo is. Dat boek van 'm heeft best wel wat naamsbekendheid en de naam sluit ook wel prima aan bij de wens naar een andere verhouding tussen burger en overheid. De associatie die jij met liefde en plezier overal aanhangt hebben de meeste mensen volgens mij helemaal niet.
remlof Dat zal dan wel een generatiedingetje zijn. Ik denk dat iedereen met ouders die WO2 hebben meegemaakt die naam zeer dubieus vindt. En daar bevinden zich ook veel CDA-stemmers onder, dus ik snap die naamkeuze echt niet.
tsjok remlof Ik denk dat iedereen met ouders die WO2 hebben meegemaakt die naam zeer dubieus vindt. Ik garandeer je dat dat niet waar is.
janneke141 De mensen die daar een probleem mee hebben reizen ook nooit met de trein, denk ik. En stoppen geen geheugenkaartjes in hun telefoon.
Dwersdriever Wie wint de komende verkiezingen? A: NSA B: NSB C: NSC D: NSD Ik ben overigens een tijdje lid geweest van NSP.
Sloggi Dwersdriever Ik ben overigens een tijdje lid geweest van NSP. Ik las NSDAP. Bij NSC denk ik trouwens eerder aan de National Security Council.
tsjok Omtzigt sluit PVV ook uit, wat de kans op een rechtse regering vrijwel onmogelijk maakt. VVD, PVV, BBB en Ja21 samen gaan nooit een meerderheid halen als Omtzigt meedoet.
PolitiekGeaard PolitiekGeaard Even melden dat dit een grapje was, voor de autisten onder ons, want we gaan er blijkbaar serieus op in. Uitleg van de grap: C komt na B, de opvolger van de NSB dus. Ho ho.
tsjok Zelfs Lientje weet eigenlijk niet waarom je op de BBB zou stemmen. Ze komt niet veel verder dan "Ik ben een hele gezellige vrouw".
Falco tsjok Waarmee ze zich wil onderscheiden tov Omtzigt door vast te stellen dat hij een man is en daarbij niet gezellig. Tsjonge.
Helsinki tsjok Dat probleem lost zichzelf dan wel weer op. Hoe is het eigenlijk in kamp FVD? Daar hoor je maar weinig van. Is Thierry al opgenomen?
Dwersdriever tsjok Het is ook gewoon zo dat het CDA nu met drie lijsten deelneemt aan de verkiezingen. Lijst Bontebal, Lijst Omzigt en Lijst Van der Plas. De versplintering voor je laten werken...Eigenlijk best handig.