GSbrder Dwersdriever Zuid-Amerikanen kunnen een lolbertarier op z'n tijd wel waarderen. Exhibit A: Francisco d'Anconia.
mono Dwersdriever De Economist heeft ook altijd wel een redelijke "Americas" sectie. Daar hebben ze meer met de centrumrechtse partijen dan met Milei, maar dat de Peronisten er al tijdenlang een potje van maken erkend men ook wel.
remlof Lekkere slotpeiling van I&O: https://www.ioresearch.nl/actueel/io-slotpeiling-pvv-groenlinks-pvda-en-vvd-op-gelijke-hoogte/
GSbrder tsjok Gewoon Yesilgoz stemmen morgen. Hoe vaak stond een buitenlandse vrouw nu met één been in het Torentje?
remlof Sloggi Gewoon een minderheidskabinet van PVV-FvD-JA21-BVNL. Eens kijken hoeveel weken Wilders premier kan blijven.
tsjok Sloggi Ik vertrouw Yesilgoz daarin echt voor geen meter en Omtzigt draait en twijfelt over alles. Met z'n drieën hebben ze in de slotpeiling 76 zetels.
remlof tsjok Misschien kan Omtzigt in de CDA-traditie een congres houden waar z'n leden kunnen stemmen over deelname aan een kabinet Wilders.
Duke tsjok Dat is wel een nare gedachte. Al denk ik dat het kader van zijn partij (incl leden) niet op de pvv zit te wachten. De stemmers zijn een tweede…
Duke janneke141 Daarin komt er wel weer consolidatie tussen partijen. Heb er nog wel enig vertrouwen in.
janneke141 GSbrder Het wordt hoog tijd voor een vrouw in het Torentje, maar waar ze vandaan komt zal me echt een rotzorg zijn.
Dwersdriever GSbrder Twee glazen plafonds in een keer doorbroken. Als het uiteindelijk maar geen Liz Truss is. Las dit weekeinde nog een reconstructie van haar premierschap. Zeldzaam hoe snel die zichzelf en de Britse economie beschadigde.
Sloggi GSbrder Hoe vaak stond een buitenlandse vrouw nu met één been in het Torentje? Die toeslagenouders zijn toch wel eens op bezoek geweest bij Rutte?
GSbrder Dwersdriever Bezuinigen kan nog wel eens een tekortkoming van Yesilgoz-I worden, dat ben ik met je eens.
GSbrder Duke Om z'n wenkbrauwen eenmaaldaags te laten wegbranden had hij wel een Turkse kapper nodig.
GSbrder Sloggi Inflatie veroorzaken terwijl de ECB de rentes omhoog gooit om de inflatie te beteugelen, topidee. Na het zoet komt het zuur, Rutte-IV was natuurlijk heerlijk aan het potverteren.
janneke141 GSbrder Rutte-IV was natuurlijk heerlijk aan het potverteren. Rutte-IV heeft met geld gesmeten om de rotzooi van -I t/m -III enigszins op te ruimen en om de andere deelnemers om te kopen. Of het financieel verstandig is zal ik in het midden laten, maar met potverteren heeft het niet zo veel te maken.