sigme Bij D66 ben ik voortijdig afgehaakt; dat is een godvergeten 260 pagina's
Ja, ik vroeg me ook al af wie ze daar een plezier mee dachten te doen.
sigme Bij D66 ben ik voortijdig afgehaakt; dat is een godvergeten 260 pagina's
Ja, ik vroeg me ook al af wie ze daar een plezier mee dachten te doen.
GSbrder Wat een toeval hè.
janneke141 Inside job.
Eerder heeft Rutte herhaaldelijk gezegd dat hij voor een volgende baan denkt aan het leraarschap, maar inmiddels zegt hij dat hij dat in elk geval ‘niet fulltime’ wil doen. Rutte geeft al sinds 2008 elke week les op een middelbare school in Den Haag.
0,8 fte mag ook best, Mark.
Ik denk nog steeds dat Rutte Von der Leyen wil gaan opvolgen als voorzitter van de Europese Commissie, secretaris-generaal van de NAVO is echt veel te min voor ‘m.
ALDE is dan wel klein in het EP, maar hij zou zomaar de perfecte compromiskandidaat kunnen zijn voor die rol.
remlof Volgens mij heeft 'ie vrij duidelijk gezegd dat 'ie niet naar Brussel gaat na z'n premierschap.
Denk dat NAVO leuker is voor 'm dan EC. En met Woppert zitten er al teveel Nederlanders op hoge functies, de natiestaten willen waarschijnlijk een Zuid-Europeaan voor een volgende grote rol.
GSbrder Denk dat NAVO leuker is voor 'm dan EC
Dat denk ik niet, SG van de NAVO is geen politieke functie, je bent dan geen beleidsmaker maar meer woordvoerder, dat lijkt me echt totaal niets voor Rutte, al zou ie die baan waarschijnlijk zo kunnen krijgen.
En Wopke zit er als interim commissaris, die is alweer weg als de volgende voorzitter van de EC wordt geïnstalleerd. Misschien is die zelfs wel part of the deal om de gristendemocraten te lijmen.
Vanavond tussen 20:00 en 21:30 is via onderstaande link het debat tussen Frans Timmermans en Pieter Omzigt in Luxor in Arnhem live te volgen:
https://www.youtube.com/live/ozSoIxUxSKc?si=eSvw_WVbORLxlZGR