remlof Nou, vul Portugal maar vast in voor de halve finale tegen Frankrijk (of heel misschien Engeland), Marokko gaat ze echt niet stoppen.
remlof Het enige positieve is dat Portugal die kut-Ronaldo helemaal niet nodig heeft om Zwitserland volkomen in de pan te hakken :')
remlof Hup Kroatië, maak die dansmariekes af! Ja, dat is wishful thinking, maar in voetbal kan alles 😋
remlof Friek Ik een cola zero. Effe rustig aan, want ik heb een flinke verkoudheid te pakken. Vanavond #NEDARG ook maar thuis kijken.
Friek remlof Vanavond #NEDARG ook maar thuis kijken. Ik kijk 'm ook thuis, maar dat is ook omdat met dit weer nog naar buiten me niet zo trekt. Bij de eventuele halve finale (lijkt me sterk) ben ik gewoon aan het werk. Enkel de eventuele finale (lijkt me nog sterker) in de kroeg. Verder vermakelijke wedstrijd tot nu toe.
Friek Ik vermoed zomaar een laat goaltje van Brazilië, gezien het spelbeeld. 0-1 in de 85ste minuut, zoiets.
remlof Verlengen lijkt mij wel in het voordeel van de Kroaten. En ze hebben een verdomd goeie keeper.
Friek Even Zombie Nation (Kernkraft 400) op daar bij de wedstrijd - standaardtune bij PSV bij een goaltje voor.