Friek tsjok De KKD gaat over twee weken, na de groepsgase van het WK, weer verder. Vrijwel alle teams spelen op zondag 11 december maar PEC is op een maandag waardoor ik niet naar het stadion kan. Mooi onhandig, en hoezo? Ze hadden vernomen dat jij niet kon op die datum.
remlof Vandaag: 11:00 Tunesië - Australië 14:00 Polen - Saoedi-Arabië 17:00 Frankrijk - Denemarken 20:00 Argentinië - Mexico
remlof De wedstrijden van vandaag, uit groep E en F: 11:00 Japan - Costa Rica 14:00 België - Marokko 17:00 Kroatië- Canada 20:00 Spanje - Duitsland
remlof Het is dat ik niet in de buurt ben, anders zou ik de wedstrijd van 2 uur vanmiddag in Molenbeek gaan kijken.
Loveless Nou jongens, de knvb komt in actie hoor :') KNVB kiest voor OneLove-speldje: 'Verstandig om geen onnodige statements te maken' - https://nos.nl/l/2454127
tsjok Loveless "Onnodige statements". Dat zegt alles. Wat een moreel failliete organisatie, ze doen dit soort dingen überhaupt alleen voor de PR.
Loveless tsjok ja, echt kansloos hoe we zelfs in deze hele soap nog weten te benadrukken hoe moreel failliet we zijn. Waar andere landen nog manieren weten te vinden om hun punt te maken willen wij vooral geen "onnodige" (welke debiel verzint dat?) statements maken.
remlof Friek Verschrikkelijke wedstrijd. Die goal van Ziyech vlak voor rust had gewoon moeten tellen, dan was het misschien nog een leuke tweede helft geworden.
Loveless Friek laatste toernooi ook van "de gouden generatie", bijzonder hoe die het toch voor elkaar hebben gekregen om niks te winnen en überhaupt geen finale op een groot toernooi te spelen.
remlof België is echt totaal de tweede plaatst op de FIFA-ranglijst niet waard, zo dutloos als ze nu spelen. 2-0 voor Marokko nu en dat is heel erg terecht. Daaaag België.