remlof Dit zou gewoon uiteindelijk 5-0 ofzo moeten worden. En Nederland maakt van dit Qatar helemaal halal gehakt.
remlof Mooi, het gastland heeft in ieder geval een waardeloos kutteam en zal de tweede ronde niet halen.
remlof Loveless Uiteraard, ik wil zoveel mogelijk wedstrijden zien. Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat niet zou doen, lees maar terug hier.
remlof Wel jammer dat ik morgenmiddag Engeland - Iran maar met een half oog op een derde scherm kan kijken omdat ik dan aan het werk ben.
mono https://speld.nl/2022/11/19/supporter-die-ontdekt-dat-hij-nuchter-naar-polen-saoedi-arabie-moet-kijken-zit-er-helemaal-doorheen/
Friek @remlof en @Falco, jullie zijn moreel verderfelijke lui. Jullie kijken naar een WK waar BLOED AAN DE HANDEN van de organisatoren zit.
Loveless https://nos.nl/artikel/2453245-knvb-ziet-af-van-onelove-band-na-aangekondigde-gele-kaart-van-fifa KNVB ziet af van OneLove-band na aangekondigde gele kaart van FIFA De KNVB ziet af van het dragen van de OneLove-aanvoerdersband door Virgil van Dijk tijdens het WK in Qatar. De FIFA heeft namelijk aangegeven dat de aanvoerder een gele kaart zal krijgen bij het dragen van de band. De Nederlandse voetbalbond betreurt dat 'het niet gelukt is om gezamenlijk tot een redelijke oplossing te komen.' "Wij staan voor de OneLove-boodschap en blijven die uitdragen, maar onze eerste prioriteit op het WK is de wedstrijden winnen. Dan wil je niet dat de aanvoerder de wedstrijd begint met het krijgen van een gele kaart", is te lezen in de verklaring van de KNVB. De KNVB zou een eventuele geldboete voor het dragen van de OneLove-aanvoerdersband hebben betaald. "Maar dat FIFA ons hiervoor op het veld wil straffen is nog nooit vertoond. Dit gaat in tegen de geest van onze sport die juist miljoenen mensen verbindt. Wij gaan de komende tijd samen met de andere betrokken landen kritisch kijken naar onze relatie met FIFA." Aanvoerder Van Dijk gaf zondag al aan liever geen sanctie te willen riskeren: "Ik speel niet graag met een gele kaart op zak en helemaal niet als we het kunnen voorkomen. Ik heb nog niets gehoord en als ik iets hoor, dan zullen we dat intern bespreken."
Drietebuul Loveless Wat een shitshow. Loveless Wij gaan de komende tijd samen met de andere betrokken landen kritisch kijken naar onze relatie met FIFA. Dat gaat natuurlijk ook niks opleveren. Opdoeken die hele toestand.