PolitiekGeaard Ik had hem ook niet omgedaan overigens, maar dat is meer omdat die "OneLove" band een soort slap aftreksel is van al bestaande symbolen om maar te verbloemen dat straks het hele zooitje naar een evenement gaat in een land waar je nog gewoon de bak in gaat voor je seksuele voorkeur. Die hele 'inclusie' binnen de voetbalwereld is van de bekrompen voetballers tot aan de top van de organisaties maar een wassen neus.
tsjok PolitiekGeaard Ik had hem ook niet omgedaan overigens, maar dat is meer omdat die "OneLove" band een soort slap aftreksel is van al bestaande symbolen om maar te verbloemen dat straks het hele zooitje naar een evenement gaat in een land waar je nog gewoon de bak in gaat voor je seksuele voorkeur. Dit zou het allerbeste statement zijn geweest. En dan gewoon de regenboogvlag omdoen in plaats van dit onding.
Sloggi PolitiekGeaard Die hele 'inclusie' binnen de voetbalwereld is van de bekrompen voetballers tot aan de top van de organisaties maar een wassen neus. Ho ho, Iker Casillas is onlangs uit de kast gekomen.
mono tsjok De voorschriften voor bezoekers van het WK tonen wat mij betreft wel het totale failliet van de voetbalorganisaties in, voor zover dat al niet lang en breed het geval was.
tsjok mono Niet dat Qatar daarmee ook maar een iets minder kut land is maar ik geloof wel dat de 'voorschriften' die veel online circuleren nep zijn.
janneke141 De regering wil, ondanks de wens van de Kamer, toch een minister te sturen. Ik stel voor dat we Rob Jetten kiezen.
Friek janneke141 De regering wil, ondanks de wens van de Kamer, toch een minister te sturen. Ik stel voor dat we Rob Jetten kiezen. @janneke141 werkt stiekem voor De Speld.
Drietebuul RKC verliest van De Treffers. Vitesse staat momenteel 2-2 tegen de Kozakken Boys, en FC Emmen staat 1-1 tegen ADO 20 uit Heemskerk. De Eredivisie gaat lekker.
tsjok Drietebuul Ach, dat zijn natuurlijk ook drie clubs die eigenlijk niet in de Eredivisie thuis horen.
Drietebuul Ado Heemskerk heeft overigens alleen de eerste tien minuten met elf man gespeeld. Dat maakt het voorlopige resultaat extra knap.