tsjok remlof Ik zou me kapot lachen als Vitesse in haar meest waardeloze seizoen sinds tijden nog boven Nek weet te eindigen 😂 Niet echt de beste van Gelderland toen ze in 1985 een-na-laatste op het tweede niveau werden.
remlof tsjok Ja en in 1964 werden ze negende op het derde niveau. Maar sinds 1990 continu op het hoogste niveau. Dat kan geen enkele andere club ten oosten van de lijn Utrecht-Eindhoven zeggen volgens mij 😋
Reya https://nos.nl/artikel/2472305-vitesse-moet-zich-bij-knvb-verantwoorden-over-rol-abramovitsj Terecht.
tsjok Zometeen om 20:00: Almere City - PEC Zwolle. Alles behalve een overwinning voor Almere betekent een definitieve terugkeer van Zwolle op het hoogste podium. Hup PEC!
Duke tsjok Ik werd vorige week bijna gedwongen PEC-Telstar te bezoeken. Gelukkig kon ik mijn snor drukken 🤣
tsjok Duke Was helemaal geen onaardige wedstrijd. En daarna in de stad was het ook gezellig 👍️ Al ga ik spelen tegen Telstar, Helmond en Oss niet missen.
tsjok Er kan toch geen wedstrijd meer normaal worden afgemaakt tegenwoordig... Almere - PEC is ook gestaakt... door onweer boven het veld
janneke141 De eredivisiewedstrijd tussen FC Groningen en NEC is gestaakt, nadat een assistent-scheidsrechter was geraakt door een beker bier die vanuit het publiek was gegooid. Nou, nog een paar weekenden en we kunnen de eredivisie wel opdoeken als het zo doorgaat. Stelletje heldere lichten.
remlof janneke141 Heel dom inderdaad, maar resoluut opgetreden van de KNVB. Maar dit is pas de eerste wedstrijd in de Eredivisie die sinds de nieuwe regels is stilgelegd. Ik verwacht eigenlijk niet meer ellende dit weekend.
Duke janneke141 Misschien is dit eindelijk aanleiding voor de sector om serieus met hun problematiek aan de gang te gaan. Sprak hij naïef…
tsjok janneke141 Zware maatregel om de hele wedstrijd te staken omdat er een beker bier naast de voeten van de grens landt, maar wel geheel terecht. Als één idioot voor 20.000 mensen de wedstrijd kan verpesten komt hopelijk eindelijk de hoognodige sociale controle tot stand.
remlof Groningen - NEC is trouwens niet alleen stilgelegd maar meteen helemaal gestaakt omdat een grensrechter door een beker bier werd geraakt. Dingen op het veld gooien is wedstrijd tijdelijk stilleggen en bij tweede keer staken. Speler of official raken is wedstrijd onmiddellijk staken.
Reya Ik vraag me ook wel af hoe lang er nog alcohol verkocht gaat worden in stadions. Beetje symptoombestrijding maar dat zal een keer wel onder druk komen te staan.