Friek Ik kreeg ook ChristenUnie eruit bij KiesKompas. Wellicht stem ik dat ook, maar ga sowieso even een kijkje nemen bij het lijsttrekkersdebat.
Bolkesteijn tsjok Dan ga ik voor Bij1 of D66. 😋 Met name de louter gekookte aardappelen bij de SP vind ik grappig. 😂 Of de borsjtsj bij FvD nou zo handig gekozen is, de soep heeft juist een Oekraïense herkomst…
Ossu VVD en GroenLinks zien er voor mij het lekkerst uit. Tja, ook het duurste hè. Samen met die van D66, maar dat is ook een beetje een matige kwaliteit foto.
Duke Eur Ook die was ik bijna vergeten. Vanmiddag met de padvinderij in de stad voor Jantje Beton, het stikte nu plots wel van de politici 🤣
Friek Tem Ik begin ook behoorlijk beu te raken van dat quasi-inspirerende toontje van D66-posters. Of van die korte zinnen. Met krachtige boodschappen. Voor iedereen.
Eur Tem Ja, wat een absolute kutboodschap. "Ga vooral stemmen, ik zeg niet per se op D66, maar wat doen we dit als D66 toch weer goed voor D66.. Oekraïne"
Eur Tem Ze hebben die inhoudsloze "Alle balletjes op de lijsttrekker"-tactiek wel mooi overgenomen van Landelijk.
Sloggi Tem ‘We moeten onze manier van leven stug volhouden.’ Lekker de boel vervuilen, vroem vroem roepen, barbecueën en het zwembad in je tuin fijn op temperatuur houden. Daarom, stem VVD.
Tem Eur Haha ja daar komt hij elke keer weer mee op de proppen, heel trauma voor Vincent. Zelfs twee keer trouwens maar toen woonde hij er waarschijnlijk nog niet.