remlof Dit is gewoon een stream van het senaat, geen commentaar van Fox erbij ofzo.

Zoals verwacht maar toch dikke blegh.

Relatief gunstig voor de midterms ten opzichte van het alternatief.

Nou ja. Vanavond hebben we voor het laatst van die man gehoord. Goed, misschien nog wat gemopper op de achtergrond morgenochtend, maar dat was het dan wel.

Niet dat het nog nut heeft ...

Edit: oh, ze druipen al af.

Boze_Appel Controversiëler krijg je het niet, dat is wel duidelijk.

Die controverse werkt klaarblijkelijk twee kanten op... goeie genade...

Alaska GOP to weigh potential action against Murkowski (AP)

JUNEAU, Alaska (AP) — Alaska Republican party leaders plan to consider whether to reprimand U.S. Sen. Lisa Murkowski for opposing Supreme Court Justice Brett Kavanaugh’s confirmation.

The party has asked Murkowski to provide any information she might want its state central committee to consider.

Party Chairman Tuckerman Babcock says the committee could decide to issue a statement. Or he says it could withdraw support of Murkowski, encourage party officials to look for a replacement and ask that she not seek re-election as a Republican.

He says the party took that more extreme step previously with state legislators who caucused with Democrats.

He says all this follows outrage from Alaska Republicans.

Murkowski told reporters that if she worried about political repercussions she wouldn’t be able to do the job Alaskans expect her to do.

ExtraWaskracht
      Wat bizar, ik snap wel dat ze dat kunnen doen, maar dat je dat mbt dit onderwerp ook maar overweegt....
      Het is niet alsof ze gestemd heeft voor het afschaffen van zalmvissen, en dat half Alaska ineens werkloos is ofzo.

Zijn die mensen er trots op dat ze gigantische klootzakken zijn, of zie ik dat nu verkeerd? Iemand die keihard heeft zitten liegen onder ede wordt benoemd tot allerhoogste rechter, en dat geen goed idee vinden is ineens hoogverraad?

Myst
          Alles is er momenteel gigantisch gepolitiseerd. Dan krijg je dit soort ellende.

Myst
          Ja maar als je ziet dat men op FOK! al reageert van "Hij is onschuldig" als de FBI stelt geen bewijzen tegen hem te hebben gevonden heb ik echt niet de illusie dat de gemiddelde Amerikaan daar een andere blik op heeft.

• Myst replied to this.

Leandra Al zou je al geloven dat mevrouw Ford de verkeerde man beschuldigt, dan nog heeft de allerhoogste rechter onder ede zitten verklaren dat hij niet een zuiplap was, dat Devil's Triangle niet een triootje is en dat hij heus wel een voorbeeldige student was.

Als iemand al over die trivialiteiten liegt, dan is er geen reden om aan te nemen dat hij 100% eerlijk is over de vermeende aanranding/verkrachting. En als iemand onder ede over trivialiteiten liegt, dan is hij per definitie ongeschikt als opperrechter.

Dat men dit verdedigt is alleen maar omdat de conservatieve mens de progressieveling zo een hak kan zetten. Maar wie haat zaait, zal haat oogsten. Ik heb er steeds minder problemen mee om mijn conservatieve medemens politiek voor de bus te duwen. Waarom zou ik nog langer rekening houden met hun gevoeligheden als mijn tolerantie wordt beantwoord met pure haat?

WASHINGTON — President Donald Trump, at the White House ceremonial swearing-in for Supreme Court Justice Brett Kavanaugh, offered an unusual apology to the judge and his family for his experience during the confirmation process.

"On behalf of our nation, I want to apologize to Brett and the entire Kavanaugh family for the terrible pain and suffering you have been forced to endure," Trump said, adding that the confirmation process was based on "lies and deception."

Trump apologizes to Kavanaugh on 'behalf of our nation,' says judge 'proven innocent'

"On behalf of the nation", "proven innocent", man man man. Nee Trump, je hebt op z'n minst een lulletje rozenwater die zich in z'n studententijd heeft misdragen in het SC gezet. Maar goed, als je je druk maakt over alle onzin die Trump zegt, dan heb je daar een dagtaak aan.

Maar ik heb wel een vraag.

Wat als Trump had gezegd van, oké, ik trek hem terug en ik draag een andere kandidaat voor, een echte zwaargewicht met dezelfde conservatieve juridische opvattingen? Was dat beter geweest?

• Myst replied to this.