GSbrder Sloggi Ze worden niet per stuk verkocht, wel? Volgens mij willen vliegvelden wel dat de slots gebruikt worden; een vliegveld is immers niet meer dan een veredeld winkelcentrum.
Duke GSbrder Ze hadden wel een leuke scheepswerf met een grote kraan. Maar prachtig zag ik er niet direct aan af.
remlof Reya Yep zeker, vlakbij het centrum en net helemaal vernieuwd. Ik pak bus 73 en ben binnen 10 minuten waar ik wezen moet.
remlof Myst Ik denk dat het zeer nuttig is om te zien dat de wereld veel groter is dan daar waar je bent geboren en getogen. Anders zou je zo maar eens kunnen gaan denken datde wereld alleen om jou en je gelijken draait en dat de rest er niet toe doet.
Ossu remlof Ik denk dat het zeer nuttig is om te zien dat de wereld veel groter is dan daar waar je bent geboren en getogen. Anders zou je zo maar eens kunnen gaan denken datde wereld alleen om jou en je gelijken draait en dat de rest er niet toe doet. Daarvoor is een scholierenuitwisseling naar pakweg Piatra Neamt ook wel genoeg, zoiets draagt daar meer aan bij dan wanneer je een cocktail op het strand van een all-inclusive hotel op Phuket drinkt.
Drietebuul GSbrder De Hollandse of Hollandsche IJssel[1] is een rivier in de provincies Utrecht en Zuid-Holland die een enigszins boogvormige route aflegt tussen Nieuwegein en de Nieuwe Maas ten oosten van Rotterdam. De IJssel (Nedersaksisch: Iessel) of Geldersche IJssel (ter onderscheiding van de Hollandsche IJssel) is een Nederlandse aftakking van de Rijn. De rivier takt bij Westervoort (de IJsselkop) ten oosten van Arnhem af van de Rijn bij Kmr 878,6 en stroomt in noordoostelijke en later in noordelijke richting naar het Ketelmeer respectievelijk het IJsselmeer. Correct verwijzen naar beide rivieren en haar respectievelijke oeverbewoners, gaarne.
GSbrder Sloggi De overheid, aandeelhouder van Schiphol en KLM, zal vast baat hebben bij een optimum waar vliegvelden of andere carriers dat verzorgen.
remlof Ossu Ik heb het niet zozeer over vakanties hè? Meer over dingen die je wat dieper in een vreemde samenleving doen binnendringen. Daar hoort een verblijf in een resort zeker niet bij. Vliegreizen zijn er niet alleen voor vakanties.