GSbrder tsjok Krijg je perverse prikkels van, zoals met lege vliegtuigen vliegen in coronatijd om niets te verliezen. Ben nooit zo’n fan van vaste slots, voelt nogal legacy carrier aan.
janneke141 tsjok Tenzij je vliegtoeslag wil introduceren. Ik denk niet dat de Belastingdienst dat erbij kan hebben 😛
Helsinki janneke141 Ben je gek, die zien kassa en openen een extra loket op vliegvelden in Istanbul en Marrakech.
Duke janneke141 Iedereen die meer dan eens per jaar vliegt is bij voorbaat verdacht en krijgt een naheffing. Heel eenvoudig.
remlof Myst Niks mis met het jaren '60 idee dat je wereld in principe niet groter is dan waar je met een auto of trein binnen 2 dagen kunt komen. Met die beperkte wereldvisie lijkt mij juist heel veel mis.
Myst remlof Je hoeft toch niet in Vietnam rond te lopen om een fatsoenlijke blik op de wereld te ontwikkelen? Je kunt gewoon niet elke aardbewoner over heen vervoeren, al is het maar één keer in hun leven.
Sloggi GSbrder Hoezo? Je kunt ze toch per opbod verkopen. Of je ze gebruikt moet je zelf weten in dat model.
remlof GSbrder Donderdag vlieg ik weer naar Milaan vanaf Düsseldorf. Met ITA, de reïncarnatie van Alitalia.
GSbrder Sloggi Ze worden niet per stuk verkocht, wel? Volgens mij willen vliegvelden wel dat de slots gebruikt worden; een vliegveld is immers niet meer dan een veredeld winkelcentrum.
Reya Linate is overigens een erg prettige luchthaven, wel één van mijn favoriete. Binnenkort ook nog met metroverbinding dus bonuspunten.
remlof Reya Yep zeker, vlakbij het centrum en net helemaal vernieuwd. Ik pak bus 73 en ben binnen 10 minuten waar ik wezen moet.
remlof Myst Ik denk dat het zeer nuttig is om te zien dat de wereld veel groter is dan daar waar je bent geboren en getogen. Anders zou je zo maar eens kunnen gaan denken datde wereld alleen om jou en je gelijken draait en dat de rest er niet toe doet.
Dwersdriever tsjok Als mijn ticket naar Toronto 2660 euro kost in plaats van 660 ga ik ongetwijfeld aanzienlijk minder vaak heen en weer.
Duke GSbrder Ze hadden wel een leuke scheepswerf met een grote kraan. Maar prachtig zag ik er niet direct aan af.