• Politiek
  • Prinsjesdag en Algemene Beschouwingen 2021

Reya Ik ben overigens ook wel voor een leeftijdsgrens op social media, liberale hypocriet als ik ben. Tienermeisjes op sociale media lopen een groot risico op mentale schade. Eenderde voelt zich slecht over hun lichaam als ze online zijn, dus social media verbieden is preventie anorexia, zelfmutilatie en depressie.

tsjok Light yoghurtdrankjes hebben inderdaad vaak suiker om maar met 0% vet te kunnen adverteren. Dan kun je soms nog beter halfvolle yoghurt eten.

Als consument heb ik graag producten met weinig suikers/koolhydraten, zeker sinds er vorig jaar diabetis 1 bij mij is vastgesteld. Sinds vorig jaar ben ik daar dus op gaan letten... maar het wordt me echt niet makkelijk gemaakt.

In veel gevallen worden producten aangeprezen met nogal misleidende teksten en slogans, als je echt wil weten hoe het zit dan moet je de kleine lettertjes op de verpakking lezen. Albert Heijn heeft dan nog een tijdje 'hoog in suiker' / 'medium in suiker' / 'laag in suiker' bordjes op de schappen gehad, maar die zijn inmiddels ook alweer weg.

En oh ja: het meeste 'bruine' brood is gewoon wit brood met een kleurtje. Je wordt genaaid waar je bij staat.

Nou spreek ik wellicht niet voor iedereen: ik heb helemaal geen behoefte aan producten met veel suiker en/of veel zout, maar dat vermijden zou best wat handiger mogen.

Molurus En oh ja: het meeste 'bruine' brood is gewoon wit brood met een kleurtje. Je wordt genaaid waar je bij staat.

Er zijn (wat voedingswaarde betreft in elk geval)
    maar twee soorten brood: witbrood en volkoren (wettelijk beschermde term). Al het andere - spelt, meergranen, bruin, vloer etc etc - zijn marketingonzin.

Wat een shitshow nu alweer

tsjok

Ik ben toch geneigd dat doelbewuste misleiding te noemen. Mensen die kiezen voor bruin brood in plaats van wit denken over het algemeen dat ze daarmee een gezonde keuze maken. Ja, dat is marketing, maar wel van een heel vies soort.

Nou, we kunnen.

Eerst een rant van Wilders over muntthee en quinoa, daarna op de inhoud.

Wat een trol is het toch ook. Haha

Alsof Wilders met z'n dure uitkering ooit iets heeft bereikt.

Die rotkop van 'm gaat er ook steeds beroerder uitzien.

Haha, Jetten: "ik weet zeker meneer Wilders, mevrouw Kaag valt niet op blonde mannen" 😂

Mijn god... wat een niveau. Inderdaad een shitshow. Dit kan een ons allemaal bekend forum dat ik niet bij naam zal noemen nog beter.

Mooi schoolplein niveau.

Tem De PVV-stemmers vinden het waarschijnlijk geweldig.

remlof

Anders zou hij daar niet staan. Voor Wilders 1000 anderen die dezelfde onzin zouden kunnen uitkramen, maar het echte probleem zit inderdaad bij de kiezers. Bij de mensen die dit een toffe kerel vinden.

Toffe kerels in de politiek, als die er waren gingen ze ook wel wat anders doen. Man man man.

• Reya replied to this.

GSbrder Toffe kerels in de politiek, als die er waren gingen ze ook wel wat anders doen.

De makelaardij in, bijvoorbeeld.

Reya Precies, de gemiddelde vastgoedborrel is gezelliger dan dit.

Ik snap eigenlijk ook niet goed waarom iemand op Wilders zou willen reageren. Negeer die man toch gewoon. Dat zou een statement zijn: Wilders z'n rant laten doen, en gewoon geen enkel kamerlid dat erop reageert.

Molurus Voor Jetten is profileren tegen Wilders net zo electoraal nuttig als vice versa. Pechtold heeft D66 groot gemaakt op 'anti-Wilders'.