Sky remlof Terecht wel, toch enorm irritant hoe hij populistisch gaat doen over dit soort onderwerpen. Maargoed, het werkt wel blijkt uit de peilingen. Overigens irriteer ik me ook enorm aan die Glennis Grace hype
Linus Ik vond het een vrij matige aflevering eigenlijk. Het zat bomvol dingen die we al heel vaak hebben gehoord, alleen de dividendjoker was creatief.
remlof Linus Ik vond het een vrij matige aflevering eigenlijk. Het zat bomvol dingen die we al heel vaak hebben gehoord, alleen de dividendjoker was creatief. Hier ben ik het wel mee eens, het was een vrij matige aflevering.
Linus Sky Het gezeur over het gefabriceerde verhaal van Glennis Grace komt veel voorbij, zowel in de klassieke media als op de sociale media. Daarbij vind ik het ook nog eens vrij kinderachtig omdat Amerikaanse talentenshows gewoon zo werken. De Amerikaanse versie van The Voice is ook voor een kwart gevuld met de vaak overdreven of half bedachte huilverhalen van de deelnemers. Vinden ze blijkbaar leuk. GG doet mee met een enorm goed bekeken wedstrijd en dus houdt ze zich aan de regels van die wedstrijd.
Sky Linus Ah nouja, opzich is het ook wel weer typisch Nederlands dat we een mogelijke winnares van een toch enorme show gaan afkraken en nuanceren.
Linus Sky Is het ook wel. Al denk ik dat veel mensen toch ook niet doorhebben hoe absurd de Amerikaanse tv soms is en nu dus met verbazing kijken naar het lulverhaal rondom Glennis Grace terwijl ze het haar in principe wel gewoon gunnen.
Leandra Linus Ja, en tegelijkertijd ook nog denken dat al die andere verhalen van deelnemers wel eerlijk en oprecht zijn.
Sky Linus Dit heb ik vooral ja, ik gun het glennis prima en ze heeft gewoon een prachtige stem. Maar ik vond het van haar kant een beetje oplichting. Maargoed had moeten beseffen dat zij haar heus wel gegoogled hebben en vooral hebben voorgelopen in het gedramatiseerde verhaal rond haar persoon.