remlof Duke klinkt in dit topic al de hele tijd als een verstokte CPN’er die zich destijds aan elk excuus vastklampte om zijn geliefde partij niet te laten opgaan in GroenLinks 😂
remlof Poster uit de appgroep en nu ook uit de nieuwsbrief van RoodGroen. Keerpunt23, best een catchy naam.
remlof De uitslag van het referendum wordt maandagmiddag om kwart voor vijf in Utrecht bekendgemaakt. Wij vertrouwen op een historische middag. Wil jij daar ook bij aanwezig zijn? Meld je dan snel aan via een van de onderstaande links - het aantal plaatsen is beperkt. Wat: Bekendmaking uitslag ledenreferendum Waar: Gasthuis Leeuwenbergh (Servaasbolwerk 1A, Utrecht) Wanneer: Vanaf 16.15 uur inloop. De bekendmaking is om 16.45 uur. Aanmelden: via de PvdA website of via de GroenLinks website
remlof GSbrder Ja, ik denk dat dat de tijd voor het keerpunt symboliseert. Toen rechts nog aan de macht was.
remlof GSbrder Echt rechts wanbeleid waarvan we nu met de problemen zitten werd met name gevoerd door de kabinetten van Balkenende en Rutte. Dus ik zou de periode willen beperken tot 2002-2023.
Eur Reya De halve PvdA heeft het er nog steeds over. Die hebben daar dan ook allemaal nog hoogstpersoonlijk bij aan de wieg gestaan.
janneke141 PvdA en GroenLinks gaan met een gezamenlijke lijst en één verkiezingsprogramma meedoen aan de verkiezingen van 22 november. De afgelopen week mochten de leden van de twee partijen in een referendum hun mening geven over het bundelen van de krachten: 91,8 procent van de deelnemende GroenLinks-leden stemde voor en 87,9 procent van de PvdA'ers. De uitslag is zojuist bekendgemaakt in Utrecht. Dat zijn er toch een stuk meer dan ik verwacht had.
Sloggi Dwersdriever Dat is het al sinds op zijn laatst Rutte II. En als je heel kritisch bent wellicht het eerste kabinet Kok. Tijd voor een nieuw boek dat voortborduurt op het eerste.
GSbrder Felicitaties aan de fusievoorstanders. Dat deze M&A-activiteiten maar voor veel stakeholdervalue mogen zorgen met synergievoordelen voor beide partners en bloedgroepen binnen het nieuwe vehikel.
Reya Timmermans lijkt me toch wel de meest voor de hand liggende lijsttrekker. Ik ben benieuwd of hij wil.