Tem Duke Ik tussen D66 en Volt maar denk toch Volt omdat ik de gevestigde partijen eigenlijk behoorlijk hebben gefaald de laatste jaren.
Tem tsjok Ik zou alleen op het CDA stemmen als De Jonge op de lijst zou staan. Zeer capabele minister die alles vlekkeloos aanvoelt.
remlof Gestempt. Op #1 van Volt en voor het afschaffen van de huidige afvalinzamelmethode in de gemeente Arnhem.
tsjok remlof Ik heb alvast GL aangeklikt hierboven maar moet nog wel even naar het stembureau wandelen in mijn pauze.
Molurus Ok, als onze exit poll het voor het zeggen had kunnen we dus kijken naar een formatie: Volt-PvdA-GL Met Laurens Dassen als premier. 😃 Zou ik op zich geen moeite mee hebben.
PolitiekGeaard Linus Ik heb niet het gevoel dat D66 echt een harde kern heeft hier. Vooral veel zwevers die wel eens daarop stemmen. En het is nou ook niet echt alsof D66 echt richting hun eigen koers aan het gaan zijn, en niet gewoon weer bij het kruisje tekenen voor nog weer een aantal jaren aan CDA en VVD. Dan is het niet zo lastig af te wijken naar een Volt, PvdA of GroenLinks.
Linus Tem Friek gaat ook nog D66 stemmen, maar er zijn hier vrij veel potentiële D66-kiezers. Dus daarom viel het mij op.
Molurus Vrij veel PvdA stemmers hier. Dat verbaast me mss nog het meest. (En welke onverlaat heeft CU/SGP/Jezus leeft als optie toegevoegd? 😆 )
remlof Molurus welke onverlaat heeft CU/SGP/Jezus leeft als optie toegevoegd? @Bolkesteijn moet natuurlijk ook mee kunnen doen aan deze poll.
Drietebuul Mag hier dan ook eindelijk de exit-poll invullen. Uiteindelijk toch Volt gekozen. Mevr. heeft D66 gestemd.