Bolkesteijn Duke Ik kijk graag naar filmpjes over houtbewerking, het patroon op het etiket deed mij aan deze creatie van een creatieve Rus denken 😄: Let vooral op hoe handig hij het patroon van de snijplank in elkaar zet.
remlof Ik zit aan de eerste uit m’n Texelse bierbox, de Seumerfeugel. Dat is een lekkere lichte weizen met een beetje citrussmaak, niet slecht voor in de namiddag in de zon.
remlof Weer verder met de Texelse bieren. Na het werk begonnen met Springtij, een stevige blonde van hoge gisting, maar mij net iets te stevig. Zit nu aan de gewone Blond van Texels en die bevalt mij een stuk beter.
mono tsjok Ach remlof is al over zijn initiële bierbekrompenheid heen, wellicht wordt het geleidelijk aan nog wel een echte bierdrinker.
remlof mono Vandaag in ieder geval weer naar Duitsland om echt bier te halen. Moet jij niet aan de sterke drank? Het is al 10 uur geweest.
remlof mono Guinness begon in de 18e eeuw met het brouwen van porters in Dublin, dat toen onderdeel was van het Britse rijk.
mono remlof Ja en Westmalle begon met brouwen toen België nog onderdeel was van Nederland. Je kunt wel krampachtig blijven draaien, maar dat doet er verder niet zoveel toe. Of is alles uit India van voor 1947 ook Brits?