mono tsjok Ach remlof is al over zijn initiële bierbekrompenheid heen, wellicht wordt het geleidelijk aan nog wel een echte bierdrinker.
remlof mono Vandaag in ieder geval weer naar Duitsland om echt bier te halen. Moet jij niet aan de sterke drank? Het is al 10 uur geweest.
remlof mono Guinness begon in de 18e eeuw met het brouwen van porters in Dublin, dat toen onderdeel was van het Britse rijk.
mono remlof Ja en Westmalle begon met brouwen toen België nog onderdeel was van Nederland. Je kunt wel krampachtig blijven draaien, maar dat doet er verder niet zoveel toe. Of is alles uit India van voor 1947 ook Brits?
remlof mono Mijn punt is slechts dat ik porters en stouts niet als echt bier beschouw en dat de eilandbewoners ten westen van ons wat mij betreft nog nooit iets origineels hebben gebrouwen dat ik echt de moeite waard vind.
tsjok remlof Waarom in 's hemelsnaam zou je dat niet als bier beschouwen? 🤨 Het wordt gemaakt volgens vrijwel hetzelfde procedé met dezelfde ingrediënten. Beetje als zeggen dat slagroomtaart geen taart is omdat je het niet lekker vindt.
Jan remlof Mijn punt is slechts dat ik porters en stouts niet als echt bier beschouw Huh? Waarom niet?
remlof tsjok Oké, dan houden we het bij “ik vond het niet lekker”. Maar ik vind ook de smaak in niets op die van Duits helles bier lijken en dat laatste vind ik erg lekker. Maar maak je je er vooral erg druk om 😆
PolitiekGeaard tsjok Slagroomtaart prima, maar van die ronde schijven vol met fondant als decoratie mag niet de noemer 'taart' ontvangen hoor. Ik kan mij niet voorstellen dat ook maar iemand op een verjaardag blij is om die gefreubelde plakken behanglijm op te vreten.