Friek We gaan het meemaken. Tevens ook wat extra 'Blondie' in blik gehaald. Die laatste was toch prima bier om de avond mee af te trappen.
LuisInPels Onze ' Fat Pants & Leftovers van 8.5% is misschien wat te harsh voor een tweede biertje voor het avondeten....
Friek Nu deze. Behoorlijk fan geworden van deze IPA. Toffe mix van zure (citrusvruchten) en bittere (verschillen soorten hop) smaken. Sowieso merk ik dat ik meer ben van de fruitige dan moutige IPA's (zoals London IPA van Meantime).
Duke Loveless Zure Weizen wat naar bosbessentaart moet smaken. Ik ben niet overtuigd 😂. Die biologische ur-Weizen van Gulpener smaakte vanmiddag overigens wel prima 😄
Loveless Duke ik hou wel van een goeie Gose of sour bier, dus ik vind dit prima te doen. Maar snap dat het voor de traditionele drinker wellicht wat te ver gaat
LuisInPels Ik houd wel van die experimenten. Hoop dat m'n lievelingsbierfestival ook doorgaat in September, al vrees ik het ergste... 😢
Duke Loveless Deze had ik vorige week. Was prima te doen. Maar bier gecombineerd met allerlei fruit trekt me toch wat minder.
LuisInPels Loveless Goes, sours, imps, neipas, ipas, ik vind eigenlijk alles wel lekker, zeker in 1/3 pints en dan van alles proberen. ❤️
Loveless Duke ze zijn meestal ook wel wat lichter qua alcoholpercentage, wat het prima biertjes maakt voor de tijd van het jaar of voor eind vd middag ofzo. Maar inderdaad, je moet er van houden. Kriekje sla ik ook niet af, das helemaal vloeken in de kerk
tsjok Duke Ik had een tijdje terug deze, verrassend genoeg echt heerlijk. Redelijk zwaar met 10% en gerijpt in bourbonvaten, maar wel erg zuur en met bramen er in.
Duke tsjok Rum, melk en rozijnen, dat klinkt als boerenjongensijs, best een keer lekker hoor maar de combi met bier lijkt mij wat gezocht 😂.
Duke tsjok mijn laatste ervaring in die richting. Was de laatste dag voor de wintersluiting van deze ijsboer dus de scheut boerenjongens was zeer stevig. Maar goed dat we nog anderhalf uur moesten lopen voor ik weer achter het stuur kroop 😇