Drietebuul Zo eindelijk maar eens kijken of die biertjes bevallen. Hele namiddag in het zonnetje gezeten met een flesje rode wijn in de pens. Ook wel weer lekker.
Drietebuul Eh, generiek IPA'tje dus, van Bax. Heb nog zo'n pale ale achtig geval van ze liggen. Die gaat er morgen denk ik aan, als we een lekker zonnetje hebben in de tuin.
remlof Ik heb nog een Corona in de koelkast, die wil ik opentrekken als het in de zon op m’n balkon warm genoeg is om voor de duur van het nuttigen van het biertje daar te vertoeven.
LuisInPels Net een bestelling gedaan voor 3 bier brews. Da's 45 liter ongeveer, er zit nog 14 in de fermenter en 14 in flesjes in de garage. Ik denk dat we de apocalypse goed in gaan, en straks klaar zijn voor het post-corona tuinfeest.
Friek Net maar gekocht in de bonus. Benieuwd of het net zo eentonig is als de rest - m'n verwachtingen zijn niet hooggespannen.
tsjok LuisInPels Over bock gesproken, ik heb deze in de koelkast liggen, erg benieuwd. Vandestreek Icebock Doppelbock Bourbon BA Maar met 17,2% is dat niet een biertje voor de donderdagavond.