remlof janneke141 Inderdaad, zeer ? sigme Oh ok zuurpruim, ik post wel nóóit meer wat. Bij de weg: ik zit nu met een goedkoop wijntje te wachten tot de rijst met bakeljou en mosselen klaar is (al doe ik daar zelf ook eea aan, het is geen magnetronschotel of zo). Proost! Grapjurk, zo was het niet bedoeld? Maar toch vraag ik me af waarom je nu aan de goedkope wijn zit, hebben ze soms geen Schultenbrau bij je plaatselijke Aldi? Of wat is het Spaanse paupercervaza-equivalent?
sigme remlof Dat ga je niet geloven. Burgemeester. Aldi hebben we hier niet, de Lidl voert hier Argus bier. Maar ik vind het te fris voor pils en het bier te matig. Dus aan de wijn. Maar het eten is op, we gaan weer kettingzagen.
LuisInPels Sommige Whiskies zijn lekker, andere Whiskeys niet. Glenfiddich 12 is een goeie. ❤ M'n vooraad is bijna op ? maar wacht even met aanvullen tot we verhuisd zijn. Scheelt weer slepen.
remlof sigme Haha, Burgemeester, ben benieuwd wat het verhaal daar achter is. Ik fantaseer er even een NSB-burgemeester bij met als hobby bierbrouwen die ‘m in 1945 naar het Spanje van Franci is gesmeerd ? Hier net een Grimbergen blondje losgetrokken, die heb ik al heel lang niet gehad.
Tem Eerst deze: wel van de tap Toen deze (ook van de tap) Daarna gewoon een Gulpener vaasje van de tap En toen twee Efes bij de plaatselijke Turk tijdens het eten.
Duke Remlof plaatste laatst wat over Puur van La Trappe. De lokale kroeg heeft dat in de aanbieding. Smaakt lekker ?🤪
sigme Uiterlijk zaterdag over een week gaan we terug naar Nederland. Dan ga ik ook weer al die lekkere biertjes drinken.
sigme Duke Ja, en ik zie velen zo enthousiast over porters (oid), dat zegt mij niks, dus daar moest ik maar eens wat van gaan proberen, eenmaal terug.
Friek Overigens ben ik sinds m’n bezoek aan de Texelse bierbrouwerij aardig fan geworden van meerdere bieren van ze. Uiteraard Skuumkoppe, maar ook Vuurbraak, Springtij of de huidige Bock zijn meer dan prima bieren.