sigme Hoe zit het met de bierliefhebberij? Ik moest veel Jever wegwerken, nog 1 krat te gaan. Vandaag even een uitstapje: Gebrouwen bij Bax, in Stad. Best heel aardig :Y.
tsjok Friek Moersleutel is echt een te gekke brouwerij. Bijna alles wat ze maken is geniaal. Sinds kort worden deze en de Motorolie (een stout) bij de ap verkocht zag ik, erg nice.
remlof tsjok Verschrikkelijk. Leuk voor ranja op een kinderfeestje maar daar moet je geen bier uit drinken.
remlof tsjok Nee ik drink geen ranja. En bier drink ik niet uit glazen met allemaal vrolijke kleurtjes.
Drietebuul Ik drink lekker IPA's uit kleurrijke glazen, als dat even zo uit komt. Maakt mij geen hol uit. Is overigens niet mijn glas. Ik dronk hem uit zo'n glas: En als afsluiter(?):
tsjok Oh, en ik heb vandaag de Jopen Ultimate Adventskalender binnengekregen met 24 unieke Jopenbieren er in. Laat december maar komen. 😎
LuisInPels Was in NL voor een begrafenis. En de een z'n dood is de ander z'n bier, dus ook voor het eerst maar eens wat Moersleutelbiertjes meegenomen! Ben benieuwd!