Klopkoek Sloggi Wie neemt het dan over? De Vice-presidentskandidaat? Lekker kansrijk om iemand te nemen die én zwart én vrouw als hokjes aan tikt.
Sloggi Klopkoek Dat ligt eraan en is niet helemaal duidelijk in enkele scenario’s: https://apnews.com/article/election-2020-donald-trump-constitutions-elections-us-supreme-court-91ce484b8046e6a555e172f42c4441f9 Harris zal inderdaad een bredere groep mensen aanspreken dan iemand als Pence. Ik verwacht niet dat Trump nu met een gematigdere VP-kandidaat komt.
Dwersdriever Sloggi Als hij tijdens de voorverkiezingen het loodje legt, blijft Haley gewoon over hoorde ik een week of wat geleden ergens.
mono Sloggi Mwoah, Harris is toch ook niet echt populair. Er gaan ook wel stemmen op om een andere running mate naast Biden te zetten voor het geval dat hij daadwerkelijk het loodje legt.
tsjok Sloggi Eens, maar gaat absoluut niet gebeuren. En de vraag is ook wel of een andere kandidaat het echt veel beter zou doen; hoe impopulair Biden ook is (met name bij democraten), een aansprekend alternatief ontbreekt.
tsjok tsjok De huidige complottheorie is dat de relatie tussen Swift en Kelce in scène is gezet om Swift een miljoenenpubliek te geven om ???? Joe Biden te steunen. @Drietebuul
Drietebuul tsjok Ik ben langer dan ik toe wil geven bezig geweest om te checken of het niet toch een parodieaccount was.
Klopkoek https://www.theguardian.com/us-news/2024/mar/02/joe-biden-disapproval-rating-new-low Komt dit nog goed? Lijkt er niet op hè?
remlof Klopkoek Jawel hoor, want: Nineteen per cent of voters said they disapproved of both men, but among them Biden is slightly less hated, with a spread of 7% between Biden (38%) and Trump (45%). That spread, according to the Times, is significant: the candidate less disliked by “double haters” has won the last two presidential elections.
Klopkoek remlof Is dat genoeg om de achterstand goed te maken? Idealiter moet Biden vanwege het kiesmannen systeem zelfs een voorsprong hebben.
tsjok Klopkoek Klopt. Of het genoeg is weet niemand, voorlopig is too close to call in de polls. Het zal toch niet, weer vier jaar Trump man man man
Sloggi Jon Stewart is terug mensen. Elke maandag presenteert hij The Daily Show weer, en het is weer ouderwets genieten.
Klopkoek Mooi unaniem besluit om Trump op het stembiljet toe te laten. Natuurlijk zou bij een Democratische kandidaat het besluit niet unaniem zijn geweest (zie Al Gore en hoe Scalia het één en ander verboog). Bij rechts telt immers de macht en niet fatsoen of principes.
remlof Nikki Haley plans to suspend her Republican presidential primary bid in a speech on Wednesday morning, the Wall Street Journal reported, citing people familiar with the matter. Haley stapt er kennelijk toch nu al uit.
Drietebuul remlof Zat er natuurlijk al dik aan te komen dat het uiteindelijk uit zou draaien op Biden vs. Trump. Maar dat het dat ook daadwerkelijk doet, anno 2024, is toch een behoorlijk deprimerende constatering betreffende de staat van de Amerikaanse politiek.
janneke141 remlof De enige kans voor Haley was dat Trump niet mee zou mogen doen, maar dat 'gevaar' lijkt nu redelijk afgewend. Wie er ook president wordt, het is sowieso de kampioen van de armoe.
tsjok Drietebuul Ik denk dat zowel voor Biden als Trump geldt dat ze van elke andere tegenkandidaat zouden verliezen, behalve van de ander. Wat een bende.
Klopkoek Gisteren bij Op1 een lading Trump propaganda. Om droevig van te worden. Dat Trump een oplossing omtrent migratie blokkeert wordt weggemoffeld.
remlof Klopkoek Die Trump-propaganda kwam vooral van Roderick Veelo, die anti-woke Telegraaf columnist. Waarom ze die hadden uitgenodigd is mij een raadsel, die vent past beter bij Ongehoord Nederland.