PolitiekGeaard Ossu Kan me wel voorstellen dat best wat Amerikanen hoofdschuddend hiernaar kijken. Lijkt me een vrij slechte graadmeter voor zaken die niet door de beugel kunnen.
sigme Ossu Heel theoretisch gesproken zou ik me ook kunnen voorstellen dat het mogelijk is dat ze toevallig met die groep affiniteit hebben. In plaats van dat ze op jacht zijn naar het stemmenkanon van de transsexueele getinte mexicaanse armoedzaaier of diens fanatieke supporter.
Eur https://nos.nl/artikel/2452830-nancy-pelosi-vertrekt-als-leider-democraten-tijd-voor-nieuwe-generatie Nou, daar gaat ook een strijdje losbarsten.
Eur Drie vernederende stemrondes voor gedoodverfde voorzitterskandidaat Kevin McCarthy https://www.nrc.nl/nieuws/2023/01/04/drie-vernederende-stemrondes-voor-gedoodverfde-voorzitterskandidaat-kevin-mccarthy-a4153252 En hij is nog steeds niet gekozen. Hihi.
Reya Eur Het lijkt er ook niet op of het nog erg makkelijk gaat zijn om gekozen te worden. Hopelijk leidt dit tot veel kinnesinne binnen de GOP.
tsjok Ennn daar is verlies nummer 11 voor McCarthy. Kan iemand mij uitleggen waarom ze überhaupt steeds blijven stemmen?
Helsinki tsjok het zou mooi zijn als er 10 republikeinen opstaan en op Jeffries stemmen zodat de regering niet stil komt te liggen, maar dat zal niet gebeuren. Temeer omdat je je leven dan ook niet zeker bent, gok ik.
Eur Reya Ja, dat zou toch wel mooi zijn. Het hele Republiekeinse aanvalsplan voor de komende twee jaar de prullenbak in. Spelen ze met een meerderheid in het Huis nog minder klaar dan als ze in de oppositie zouden zitten.
tsjok Reya Weekendje heisessie op de Veluwe of zo. Even een goed gesprek in plaats van tig keer dezelfde kansloze stemming.
Drietebuul De republikeinen hebben een mooie stok gevonden om Biden mee te slaan: Geheime documenten vicepresidentschap Biden in privékantoor gevonden Wat meer achtergrond in het CNN-artikel.
tsjok Drietebuul Altijd leuk, die hele 'toen wij het deden was het niet erg en nu is het een ramp' over en weer.
Eur tsjok "President Biden is zeer kritisch geweest over president Trump omdat hij per ongeluk geheime documenten naar huis meenam, en nu lijkt het erop dat hij hetzelfde heeft gedaan" Ja, goed verhaal. Both sides.
Eur Deze State Of The Union was trouwens wel echt uniek: schreeuwende Republikeinen en Biden die ze politiek volledig het nakijken geeft.
janneke141 Drietebuul Ik had de headline gezien en besloten dat ik het artikel wel over kon slaan omdat dit nu eenmaal iedere week gebeurt daar, maar deze foto, jezus. Door merg en been.