janneke141 remlof Dat lijkt me in elk geval wel in het belang van de Democratische Partij, en dus ook in het belang van de VS en de rest van de wereld. Oh, en ook in dat van hemzelf.
Dwersdriever Hebben we het al over JD Vance gehad? Ik had er nog nooit van gehoord. Maar toch ook wel een merkwaardige figuur.
Dwersdriever remlof Ja, dat snap ik. Pence was een reli-gek, maar wel een democraat. Vance is van een andere orde.
Dwersdriever Drietebuul William Vance is wel een bekende Belgische striptekenaar. Heel lang de tekenaar van XIII, een verhaalreeks waarin het Amerikaanse presidentschap een belangrijke rol speelt. Bob Morane, uit de Kuifje vroeger, kwam ook uit zijn tekenpen.
remlof Drietebuul Hij heet James David Vance, maar is geboren als James Donald Bowman. Ingewikkelde gezinssituaties zeg maar.
Drietebuul Dwersdriever Oh shit, ik heb die videogame van XIII destijds vrij veel gespeeld bij een vriend van mij. Verder ken ik eigenlijk alleen Bob Vance van Vance Refrigeration.
Dwersdriever Drietebuul Was een beetje een rip-off van The Bourne Identity, maar werd uiteindelijk uitgesponnen in een wijdlopend plot. Zitten ook de nodige Prison Break-elementen in.
Dwersdriever janneke141 Dukes of Hazzard zijn een tijdje geleden al gecancelled. Vanwege de vlag van de Confederatie op het dak van hun Dodge Charger. De General Lee. In Nashville is een leuk museumpje over deze televisieserie.