Tem Geen politieke redenen om niet de gevraagde informatie te verschaffen. Welke redenen dan wel? Die vraag zou ik gelijk stellen.
Tem Dat gezeik dat Rutte zou moeten laten zien hoe erg hij geraakt zou zijn komt ook mijn reet uit. Moet hij gaan janken daar ofzo? Nee, Rutte is gewoon een keiharde manager die zijn gevoelens niet echt uit.
Duke Tem (Vermoedelijke, zeker volgens de VVD-aanhang) fraudeurs hard aanpakken en niet al te menselijk behandelen slaat volgens mij ook gewoon nog altijd prima aan bij de VVD-aanhang. De nadelen zijn alleen wat erg duidelijk geworden dit keer, dat schoonheidsfoutje moeten ze de volgende keer slimmer maskeren.
Ossu Tem Hij uitte zijn gevoelens eerder vandaag duidelijk wel toen hij Omtzigt er preventief op wou wijzen dat in een brief alleen iets over blablablabla had gestaan en echt niet over blablablabla. Zo gepassioneerd zie je hem niet vaak als er een camera draait.
Duke Tem Inderdaad, de negatieve publiciteit is even klote, zeker midden in campagnetijd. Maar verder waait het wel weer over.
Klopkoek Walgelijk gewoon, en ondertussen is Nederland een frauduleus witwasparadijs waar je strafvervolging kunt afkopen. Dan zien we even geen etnische profilering., of het koppelen van overheidsbestanden. Ik moet ook zeggen dat de wijze waarop gisteren het NOS Journaal en Nieuwsuur het debat versloegen en samenvatten niet de schoonheidsprijs verdient; figuren als Van der Wulp en Vullings zijn maar een slap aftreksel van Ferry Mingelen en Scherrenburg, meer de zoveelste regeringswoordvoerder dan journalist. Scherrenburg maakte er een vileine opmerking over zag ik. Neutraal zijn ze in elk geval niet.
Linus Klopkoek Ik moet ook zeggen dat de wijze waarop gisteren het NOS Journaal en Nieuwsuur het debat versloegen en samenvatten niet de schoonheidsprijs verdient; figuren als Van der Wulp en Vullings zijn maar een slap aftreksel van Ferry Mingelen en Scherrenburg, meer de zoveelste regeringswoordvoerder dan journalist. Scherrenburg maakte er een vileine opmerking over zag ik. Neutraal zijn ze in elk geval niet. Nieuwsuur kreeg van haar juist een compliment doordat ze serieus ingingen op Omtzigts tirade terwijl anderen de kritiek op de pers eruit was geknipt. Ik vond Nieuwsuur het sowieso goed doen, want ze hadden de avondklok ook nog als item.
GSbrder janneke141 Pilootjes lachen hierom. Nu vergaat dat lachen ze wel met de baanonzekerheid a.g.v. COVID.
Myst janneke141 Volgens mij gaat dit over de resterende termijn. Als je dus nog 40k terug te betalen hebt en nog maar 5 jaar, dan krijg je dit soort bedragen.
Pompom janneke141 Hoe denkt de DUO dat je 1700 euro per maand op kan hoesten als je al jaren kapot bent gemaakt door de belastingdienst?
janneke141 Pompom Hoe denkt de DUO Zonder @sigme op de teentjes te willen trappen, vraag ik me af of de DUO nadenkt. Dit soort processen lopen grotendeels geautomatiseerd en vallen echt onder de categorie 'computer says no'. Wat ook wel weer deel van het probleem is natuurlijk. De menselijke factor is aan beide kanten uit het systeem gesloopt.
Ossu Pompom De DUO heeft een ''draagkrachtmeting", maar als je voor 2012 bent begonnen met studeren dan moet je die wel zelf aanvragen en gaat dat niet automatisch.