janneke141 Sloggi De helft zal wel zwartgelakt zijn, dus dan ben je er zo doorheen. Nee, trieste actie weer dit. En niet verrassent Toont meteen aan hoe hard Rutte van plan is om zijn wijze van informatievoorziening aan de Kamer te veranderen.
Helsinki janneke141 logisch, maar dan denk je tijdens Marijnissen en beetje bij te komen en dan volgt Azarkan. Gaat de boel toch even op mute bij me.
Pompom Linus Hij komt aardig emotioneel over inderdaad. Ik vraag me af wat hij zo gaat doen, in tranen gaat uitbarsten of Rutte klappen geven?
Linus Pompom Hij is inderdaad flink boos. Maar hij zal wel geen klappen geven. Beetje jammer, want na die antwoorden op zijn kamervragen zou het wel bijna terecht zijn.
Linus Pompom En ook wel treurig dat waarschijnlijk geen van de oppositiepartijen met een verhaal komt dat zo sterk is als het verhaal van Omtzigt.
tsjok Linus In zekere zin is het wel fijn voor Omtzigt dat het kabinet al is gevallen, nu kan hij het ongegeneerd aanvallen. Anders was het toch altijd een beetje gek dat je kritiek hebt op het kabinet van je eigen partij.
tsjok Reya Leuke van De Speld. edit: Oh godzijdank dat is het ook echt. Ik geloofde direct dat Rutte het gezegd had.
Linus Sloggi Ook de brief naar de kamer over het Moria-fiasco is zonet verstuurd, tijdens het debat. Ze zijn lekker bezig.