• TV
  • Ouderwetse TV

tsjok

Mwah, het siert haar dat ze publiekelijk toegeeft dat ze fout zit. Ik vind alleen het eerste gedeelte waarin ze een soort verklaring geeft over ik ben geen journalist , in alle haast en iedereen liep achter Maurice aan en anderen deden het ook maar die komen er niet op terug niet zo sterk en ook niet relevant. Zij heeft als publiek persoon toen een keuze gemaakt die de publieke opinie sterk heeft beïnvloed en dat was gewoon niet oké en daar is ze zelf als volwassen persoon verantwoordelijk voor. Positieve is wel dat ze er duidelijk iets van geleerd heeft en gelukkig niets meer met tv shows doet.

Tem Ja, eens. Goed gezegd.

Ik vond De Veroordeling echt waanzinnig goed trouwens. Goed geacteerd, mooi gefilmd, heel goed al die originele tv-fragmenten er in verwerkt. Had de film destijds een beetje gemist maar alle prijzen waren geheel terecht.

Ik heb de afgelopen dagen ook de podcast De Deventer Mediazaak geluisterd, die iets ouder is dan de film. Die is ook heel interessant omdat daar alle originele hoofdrolspelers aan het woord komen (behalve Louwerse trouwens). Michael de Jong is echt een ontzettend lieve en aandoenlijke man, als je hem zelf hoort vertellen wat er allemaal gebeurde is dat echt heel aangrijpend. De podcast is wat feitelijker en trager dan de film, maar als je er nog meer over wil weten ook een aanrader.

https://www.nporadio1.nl/podcasts/de-deventer-mediazaak

(ook te vinden op Spotify en in je eigen podcast-app)

tsjok Inderdaad een aanrader die podcast, volgens mij heb ik er een paar maanden terug iets over gepost in dit topic.

Sloggi Oh, daar had ik overheen gelezen!

De rol van De Hond is echt schandalig. En dat dat door sommigen dan ook nog wordt weggepoetst met het noemen van Auswitch is echt heel ranzig. Gewoon onschuldige mensenlevens kapotgemaakt om zijn eigen ego en waanideeën.

• Tem replied to this.

tsjok

Ook nooit zijn excuses aangeboden. Ook niet nadat hij werd veroordeeld voor smaad en die boete moest betalen. Wat een varken (wel koosjer varken uiteraard)

Tem Met z’n populistische kutpeilingen.

a month later

Humberto Tan trok gisteren 526.000 kijkers bij Zomergasten. De uitzending met Youp van 't Hek uit 2001 blijft met 1,3 miljoen het best bekeken.

Heeft iemand het gezien gisteren? Was het wat?

• Duke replied to this.

Dwersdriever

Heb het laatste stuk gezien en dat was best aardig. Ging over zijn passie voor fotografie en daarna over de band met zijn broer die begin jaren negentig overleed aan aids (en daarmee deels ook over de Surinaamse wijze van rouwverwerking).

Vond het maar saai. Kabbelde een beetje door.

a month later

Ja goeie start wel. Een seizoen zonder Staghouwer moet lukken.

3 months later

https://www.trouw.nl/cultuur-media/een-rondje-zappen-is-ouderwets-steeds-minder-mensen-willen-een-televisiepakket~b913fd75/

Hebben jullie nog een tv-pakket?

Ik moet zeggen dat hier amper lineaire tv wordt gekeken. En als het gekeken wordt kan je het programma 9/10 keer ook live via de NPO-app kijken. Mijn vriendin zou wel een paar programma's missen waarvoor je dan weer Videoland zou moeten nemen, en ik zou dan weer een abonnement moeten nemen op de Eurosport-player. Waardoor je weer net zo goed dat tientje per maand betalen voor een tv-abonnement.

Sloggi Hebben jullie nog een tv-pakket?

Je bedoelt mijn verzameling abonnementen voor Netflix, HBO en Disney+?

Sloggi Hebben jullie nog een tv-pakket?

Ja, bij KPN. Ik kan het zappen nog niet missen. Heb een maandje NLziet geprobeerd maar dat vond ik toch helemaal niets als enige optie om de normale TV-kanalen te kunnen bekijken. Nog afgezien van dat ze alleen Nederlandstalige zenders bieden.