Duke Tem Zit ik nu ook te kijken. Komt Mar Jan in beeld en die blijk ik gewoon te kennen (vriendin van vrienden en wel eens een borrel mee gedronken.). Dat is ook wel apart...
Duke Tem Nee, meer niveau van tequila drinken met oud en nieuw bij vrienden thuis 🤣. Leuke, aardige meid wel.
remlof Duke Pa is z'n hersenbloeding vijf jaar geleden een soort marmot, die jongste kinderen kennen hem niet anders.
Duke remlof Die zijn nu allemaal al volwassen en de oudste van de jonge kinderen is geloof ik 25. Die kennen pa dus zeker wel van voor de hersenbloeding.
remlof Je hebt gelijk, de kinderen die nog op die boerderij verbleven zijn nu tussen de 18 en 25 jaar, dus de jongste was 13 toen pa die hersenbloeding kreeg. Dan is het inderdaad wel apart dat ze hem schijnbaar niet veel kwalijk nemen.
Chewie Net met verbazing zitten kijken naar "mijn dochter is vlogger" op NPO3, je zal maar zulke ouders hebben. Een stratenmaker die het hoogst haalbare voor zijn dochter wil en dat is blijkbaar actrice worden maar nogal baalt van de teruglopende aantal views en nogal dwingend vraagt hoe ze dat denkt op te lossen, dan een mislukte actrice die ooit een keer als body double mocht fungeren van Ellen ten Damme en nu haar 4 jarige peuter dwingt om mama's droom te verwezenlijken door speelgoed uit te pakken op youtube en dan was er nog een pubermeisje van 13 met 150k volgers met haar moeder als nogal pusherige agent. Toptv
Dwersdriever Chewie Vroeger mocht Danny de Munk maar een keer per week 's avonds optreden vanwege wetgeving. In de tijd van social kunnen ouders hun kindje iedere avond de livestream op Instagram inslepen.
tsjok Dwersdriever De handhaving is natuurlijk een ander verhaal, maar de livestream op internet valt in principe onder dezelfde regels als meedoen in een televisieprogramma.
Dwersdriever tsjok Dan wordt het tijd dat de inspectie hier actiever wordt. Verschil is natuurlijk wel dat iedere idioot op ieder moment kan beginnen met een livestream, terwijl voor een televisie-optreden veel meer nodig is.
tsjok Dwersdriever Klopt. En aantonen dat iets gedaan wordt met commercieel oogmerk is ook makkelijker als het om RTL 5 gaat dan om een livestream op Instagram. Maar als je een kanaal hebt dat geld verdient aan video's van een kind dat speelgoed uitpakt is dat eigenlijk natuurlijk gewoon een werknemer/artiest.