• Muziek
  • De jukebox #04 - Featuring Future Islands

Nog een muziektip naar aanleiding van Lennon's sterfdag: de Chileens/Amerikaanse producer Nicolas Jaar heeft een aantal jaar geleden een mix van een uur gemaakt ter ere van Lennon.

Bevat tv- en radiofragmenten en muziek van Lennon en anderen. Ik krijg echt elke keer kippenvel als ik hem luister, kan hem niet genoeg aanraden.

tsjok
    In dat geval zal ik je mijn mening over de Beatles besparen. 😉

Pompom Zit geen minuut Beatles-muziek in. Sowieso ben ik meer fan van Jaar dan van Lennon. Maar deze mix is een kunstwerkje.

tsjok
      Geeft ook wel een bijzonder contrast. Die rammende drums en die zachte zang die "in" de noise ligt.

tsjok Nog een muziektip naar aanleiding van Lennon's sterfdag

Lennon is niet dood, die zingt nog steeds voor Tame Impala.

Vandaag is het tijd voor DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

Onverwacht goede cover. (Uiteraard niet zo goed als het origineel, maar toch. Refreintje klapt er wel lekker in met die dikkere distortion)

Myst
      En werd jij nog met de piele teg'n de box an gesloag'n?

• Myst replied to this.

Ja, allemaal zitten janken bij die videoclip natuurlijk.

Nu lekker 90's hitje:

Bizar idee dat dit album al bijna 30 jaar oud is joh. Maargoed, ben ik zelf natuurlijk ook.

Reya
          Vroege leerling.

Man, wat een last op mijn schouders als enige in het dorp die kon lezen. En dat al op driejarige leeftijd.

De laatste weken heb ik veel Deftones aan. Niet alleen jeugdsentiment, maar ook muziek die verrassend goed de tand des tijds heeft doorstaan.

Het is wat zoet voor dit forum, maar ik draai op dit moment dit nummer grijs vanwege de buitengewoon plezierige boodschap in een moeilijk jaar als dit.

fijne bak herrie over dit jaar