Helsinki Even wakker worden en door de huiskamer dansen. Die existentiële crisis kan later vandaag ook nog.
mono De laatste tijd regelmatig bands aan het luisteren die in mijn jeugd eigenlijk een beetje aan me voorbij zijn gegaan. Zo ook deze klassieker:
Drietebuul Met nog een paar weken relatieve rust in de VS te gaan: Battalions of riot police, With rubber bullet kisses, Baton courtesy, Service with a smile Beyond the Staples Center you can see America, With its tired, poor, avenging disgrace, Peaceful, loving youth against the brutality, Of plastic existence. Pushing little children, With their fully automatics, They like to push the weak around, Pushing little children, With their fully automatics, They like to push the weak around.
Dwersdriever Dit nummer kwam net langs op de radio. Dat komt toch echt wel in de buurt van perfectie.
Pompom Dwersdriever Het liedje zou nog leuker geweest zijn als Serge Gainsbourg de mannelijke stem was geweest, met z'n vieze hijgerige stem 😉
Dwersdriever Pompom Ik heb ergens nog een cd-box liggen met allemaal Franse hijgliedjes. Maar ik heb geen cd-speler meer :-(