Loveless Alleen is de screenshot uit iOS, en ik hoop dat hij het zelf gedeeld heeft, dus het kan net zo goed gewoon in de 'Mail' app opgesteld zijn
Friek Ossu Is echt irritant inderdaad. Moet het eerst altijd naar kladblok (Notepad) slepen om de opmaak eruit te slopen.
janneke141 We moeten in Nederland jaarlijks een debat voeren over het aantal migranten dat we willen toelaten. Dat voorstel deed Hugo de Jonge, kandidaat-lijsttrekker van het CDA, tijdens het enige treffen tussen de drie kandidaten. Hij wil zo de migratie beheersbaar houden. :')
janneke141 remlof Volgens mij vindt die immigratie ten eerste niet zo'n heel interessant onderwerp, en snapt hij ten tweede ook wel dat zo'n toneelstukje weinig zin heeft. Maar ook uit politiek oogpunt snap ik het idee niet zo goed. Lijkt toch kanonnenvoer voor Wilders c.s.
Ossu remlof Ik vond Omtzigt misschien nog wel het beste overkomen. Die heeft trouwens nog in Italië gewoond, zei hij 😛
remlof Ossu Een jaartje als student in Rome in een uitwisselingsprogramma volgens z’n wiki. https://nl.wikipedia.org/wiki/Pieter_Omtzigt
Ossu remlof Hij verliest zich misschien een beetje te veel in details. Wat dat betreft is Hugo de Jonghe misschien een betere kandidaat. Mona Keijzer lijkt echt van het CDA een soort SGP te willen maken. Ook met haar filmpje van zichzelf achter het aanrecht :’)
janneke141 Ik ga toch niet op het CDA stemmen dus wat dat betreft maakt het niet uit, maar ik zie Omtzigt liever in de rol die ie nu heeft dan in een rol waar hij minder schenen mag raken omdat hij nu eenmaal politiek leider is. We hebben meer Kamerleden nodig zoals Pieter.
Bolkesteijn janneke141 Juist die gedachte lijkt mij een van de redenen waarom er maar weinig Kamerleden zoals Omtzigt zijn. Voor echt kritische mensen is het helemaal niet zo aantrekkelijk om de politiek in te gaan omdat dat toch eigenlijk helemaal niet zo op prijs wordt gesteld. Kijk maar naar hoe Omtzigt meermaals op een matige plaats op de kieslijst werd gezet. Van mij hoeft een politiek leider helemaal geen verbindend type te zijn. Mocht Omtzigt gekozen worden, dan hoop ik dat hij juist een dualistisch voorbeeld probeert te stellen en er nog een schepje bovenop doet.
janneke141 Met een zeteltje of acht, ofzo. Laat er maar een paarsplus ontstaan. Daar kan ik wel mee leven, en volgens mij past het ook wel bij het huidige sentiment.
janneke141 Hoe zit het eigenlijk bij de andere partijen? Kaag is bevestigd, Marijnissen ook. Staaij zal vast blijven, Segers ook. Rutte heeft nog geen ja gezegd. Heeft de PvdA al een keuze gemaakt? Of GroenLinks?