Falco Reya Echt een baas. En hij woont bij mij in de buurt! Maar ik zou toch niet op CDA willen stemmen.
janneke141 Van Helvert trekt zich terug. Zelfstandig besloten dat hij tegen drie partijkanonnen geen enkele kans maakt, of een doorzichtig trucje van het partijbestuur dat niet heeft gewerkt?
remlof janneke141 Of hij heeft een mooie burgemeesterspost in Limburg in het vooruitzicht gekregen :')
mono Rutte hoopt waarschijnlijk op de Jonge. Die krijgt die hele bonuskwestie al aardig in zijn schoenen geschoven.
freako remlof Of een verkiesbare plaats op de lijst volgend jaar. Vorige keer was ie #16. Beetje laag, als het CDA niet in de coalitie komt. En voor een Limburger viel het aantal voorkeursstemmen ook tegen de vorige keer. 19.000, net boven de voorkeursdrempel, maar niet heel bijzonder.
tsjok Bolkesteijn Vastgelegd op Wikipedia voor toekomstige generaties. Op 24 juni 2020 kandideerde Van Helvert zich tot verrassing van velen voor het partijleiderschap en daarmee voor het lijsttrekkerschap van het CDA bij de eerstkomende Tweede Kamerverkiezingen.[1] Hij schoof minister van Financiën Wopke Hoekstra naar voren als zijn kandidaat voor het premierschap, maar gaf toe met hem daarover geen overleg te hebben gevoerd. Zelf zou hij bij het winnen van de verkiezingen in de Tweede Kamer willen blijven. Een coalitie met Forum voor Democratie sloot hij op voorhand niet uit. In een door EenVandaag gehouden enquête kreeg hij de voorkeur van nul procent van de deelnemers. Een dag later, op 30 juni, trok hij zich terug als kandidaat.
Falco Eur Op zich heb ik niet zoveel problemen met die telefonische verkopers van dat klote Essent. Kan ik weer eens ongegeneerd iemand verrot schelden namelijk.
Falco Gewoon lekker om 3 uur 's nachts mailtjes versturen. Wat een baas!! "Over 9000" 😆 . Hij kent ook de memeklassiekers! Hopelijk wordt Omtzigt de nieuwe lijsttrekker!
Luda Falco Doe ik ook wel eens, om half 2 's middags een mailtje typen en die om half 8 's avonds automatisch laten versturen.
Falco Luda Gezien de twee verschillende opmaakformats in zijn mail (door vermoedelijk copy-paste), lijkt Pieter Omtzigt me computertechnisch niet zo begaafd om dat voor elkaar te krijgen.
tsjok Falco Dat is gewoon de handtekening die onder al zijn mails staat, de 'body' pas je daar niet helemaal op aan. Dat is super gebruikelijk, vooral als je (zoals ik) een standaard handtekeningformat van je werkgever hebt.
Falco tsjok Ik doelde meer op het verspringen van het lettertype bij punt 3 van zijn mail 😉. Het wisselt van Arial naar Times New Roman oid.
Ossu Falco Ja precies. Het lettertype verspringt ook precies waar het citaat begint. Ook weer slordig, met Omtzigt's reputatie zou je dat toch niet verwachten.
janneke141 Het blijft toch erg prettig dat al die Microsoft-toepassingen feilloos aanvoelen wanneer je je tekst wil laten verspringen naar Times New Roman.