Bolkesteijn Wat een gedoe weer bij het CDA. Ik moest gisteren bulderen van het lachen toen ik in de file (dat was lang geleden!) het bericht voorbij hoorde komen op de radio. ☺
janneke141 Linus Da's wel handig als ze straks de lijstvolgorde achter de gekozen lijsttrekker moeten bepalen op de partijburelen.
Bolkesteijn De uitslag in percentages van het totaal aantal stemmen: De Jonge - 48,7 % Omtzigt - 39,7 % Keijzer - 11,6 % Ik vermoed dat Keijzer stemmers eerder voor Omtzigt gaan dan voor De Jonge. Dus dat gaat nog best spannend worden.
Bolkesteijn remlof Volgens mij onderschatten sommige mensen Omtzigt, hij lijkt mij slim genoeg om dat te voorkomen.
Bolkesteijn remlof Daar geloof ik niet zo in, hij moet een prima politieke antenne hebben. Anders lukt het je niet om campagne te voeren en genoeg stemmen aan je te binden voor een voorkeurszetel. Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom een politicus van het type autoverkoper wel een goede leider zou zijn en waarom een politicus die meer authentiek en inhoudelijk opereert geen goede leider zou zijn. Het zorgt uiteraard voor een verschil in leiderschapsstijl maar aan beide stijlen kleven voor- en nadelen.
remlof Bolkesteijn Omtzigt is gewoon geen leiderstype en dat is toch wel een vrij essentiële eigenschap om een middengrote partij te leiden. Anyway, ik denk niet dat ie het wordt.
Bolkesteijn mono Drie kabinetten Balkenende zijn echter wel in een kabinetscrisis geëindigd. Al heb ik geen idee of dat aan Balkenende heeft gelegen.
Linus Bolkesteijn De verhalen die naar buiten komen over hoe hij de ministerraad voorzat, zijn niet erg positief over JP wat dat betreft.
Reya Duke Ik stel voor de dat de finale stemming gewoon weer ouderwets op een congres plaatsvindt. Ik heb nog wel wat ideeën voor de stemprocedure.